اهمیت خرید بسته‌های خوش‌آمدگویی

فرآیند پذیرش و استقبال از کارکنان جدید یک فرصت مهم برای کارفرمایان است. در پست قبلی وبلاگ، در مورد ده هدیه مناسب برای تولد کارمندان صحبت کردیم. اکنون، با مزایای بسته‌های خوش آمدگویی برای کارکنان جدید آشنا شوید!

بسته‌های خوش آمدگویی مجموعه‌ای از اقلام است که به هر نفر استخدام شده جدید هدیه داده می‌شود. این به کارفرمایان کمک می‌کند تا تاثیر اولیه خوبی داشته باشند، کارکنان جدید احساس راحتی بیشتری کنند و در روز اول کاریشان به بهترین شکل انگیزه داشته باشند.

بسته هدیه سازمانی روز مادر مهربانو

اهمیت رضایت کارمندان

در دنیای امروز، ایجاد اولین تاثیر عالی برای حفظ کارمندان ضروری است. در روز اول، هر کارمند جدیدی در حال ارزیابی است که آیا محل کار برای آنها مناسب است یا خیر. هدیه ولکام پک به آنها اجازه می‌دهد تا از فضای کار لذت بیشتری ببرند و استرس روز اول آنها کاهش یابد. همه اینها باعث می‌شود کارمندان شما تجربه مثبتی را در کنار شما رقم بزنند و احتمال از دست دادنشان کم بشود که هم به نفع آنها است و هم کسب و کار شما.

بسته خوش آمدگویی بهترین راه برای انجام این کار است. هر آنچه را که برای استقرار در فضای کاری جدید و کارآمدی لازم دارند به آنها بدهید، و آنها در کمترین زمان احساس می‌کنند که عضوی از تیم هستند!

چرا بسته خوش آمدگویی؟

بسته خوشامدگویی به این منظور است که به کارمند جدید شما بگوید که در محل کار جدیدش جایگاه محترمی دارد. و این هدایا فرایند انتقال به محل کار جدید را آسان می‌کند. ممکن است این هدایا شامل چیزهایی باشد که در محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد یا شاید شما به بسته‌های خوشامدگویی با اقلام خاص و محبوب علاقه دارید  دوست دارید با کارمندان حس صمیمیت بیشتری کنید. منظور این است که، خودکار، ماگ با لوگوی شرکت  و…، جزو مواردی هستند که در هر شرکتی ممکن است ارائه داده شود. اما مواردی که در بسته‌های هدیه روستاتیش مانند بسته هدیه رنگارنگ، بسته هدیه روز نو و هدیه نشاط، وجود دارند، مواردی زیبا و قابل استفاده روزمره هستند که حس گرمی را منتقل می‌کنند. 

جدا از مزایای ورود، بسته‌های خوش آمدگویی می توانند ابزار بازاریابی عالی باشند.

هنگامی که اقلام مارک دار شما در حال پیشرفت هستند، حتی ممکن است توسط کارمندان جدید شما در رسانه های اجتماعی پست شوند و آگاهی از برند را حتی بیشتر گسترش دهند.

هدیه خوشامدگویی سازمانی

بسته‌ها باید شامل چه چیزهایی باشد؟ 

در اولین روز در یک شغل جدید، یک استخدام اخیر ممکن است فقط در انتظار کتابچه راهنمای کارمند باشد، اما کار خوب به همین جا ختم نمی شود. کارمند جدید شما همچنین به یک دفترچه یادداشت و چند قلم برای یادداشت برداری از تمام اطلاعات جدیدی که در حال یادگیری هستند نیاز دارد. سایر لوازم اداری مانند گیره‌های کاغذ و درایوهای USB نیز هدایایی عالی برای روز اول هستند. اقلام خاص و غیر تکراری دیگری هم هست که شما می‌توانید با چند مورد بالا ترکیب کنید. مانند کیف‌های کوچک، کیسه پارچه‌ای یا پته دوزی، جعبه حصیری و…

همچنین شما می‌توانید دستور کار روز اول (یا هفته اول) را به آنها بدهید. این راهی است که به کارمندان جدید خود آرامش خاطر بدهید و به آنها وظایف کوچکتری بدهید تا به طور مستقل در روز اول انجام دهند.

ایده‌های هدیه

هنگام انتخاب هدایایی برای بسته خوش آمدگویی خود، هم به عملکرد و هم به سبک فکر کنید. شما همچنین بهتر است مواردی را انتخاب کنید که نماینده فرهنگ و ارزش‌های شرکت شما باشد.

مثلا بسته‌های محیط زیستی و محصولات سبز بهترین هدایا برای نشان دادن ارزش‌های شما به عنوان یک شرکت است.

کارمندان جدید شما از استفاده از اینها در داخل و خارج از دفتر لذت خواهند برد.

در نهایت، مطمئن شوید که هدیه شما بهترین بسته بندی را داشته باشد.

اگر به ین متن علاقه داشتید، از تمام مطالب مربوط به هدایای شرکتی ما بازدید کنید!

بسته هدیه سازمانی روز مادر مهربانو

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    منو اصلی