پنج نکته برای انتخاب بهترین هدایای شرکتی

هدیه دادن از بهترین روش‌های ارتباط با بقیه است.
شما با هدیه دادن به افراد نشان می‌دهید که برایشان ارزش قائلید و دوستشان دارید.
در واقع، هدیه دادن یکی از پنج زبان اصلی عشق است. (اینکه چگونه شخص ترجیح می‌دهد عشق را در قالب اجناس فیزیکی و وسایل مختلف دوست‌داشتنی دریافت کند.) اما بسیاری از افراد هدیه دادن را به شکل یک تکلیف می‌بینند و سعی میکنند با اجناس کلیشه‌ای و شبیه هم، وظیفه خود را انجام داده باشند. مثلا برای دیدن نوزادی که تازه به دنیا آمده، هر چیزی که رنگ آبی یا صورتی کمرنگ باشد می‌برند. اما همه می‌دانیم که از بین تمام آن وسایل، هدیه‌ای که از همه چشمگیر تر است، به یاد ماندنی می‌شود.
اما این فقط به هدیه دوستان و آشنایان محدود نمی‌شود.
امروزه شرکت‌های مختلفی وجود دارند که جعبه‌های هدیه آماده و عین هم را تقریباً برای هر مناسبتی ارائه می‌کنند، اما متوجه نیستند که هنر هدیه دادن در جزئیات است.
وقتی عبارت «بسته هدیه شرکتی» را جستجو می‌کنید، تصاویر بی‌پایانی از جعبه‌های ساده را می‌بینید که در سلفون براق پیچیده شده و با یک پاپیون بزرگ بسته شده‌اند، پر از شکلات و خوراکی‌هایی که احتمالاً قبل از اینکه کسی آن را باز کند کهنه می‌شود. بیایید آن را به چالش بکشیم. ما اینجا هستیم تا قدرت هدایای سفارشی شرکتی را نشان دهیم و اینکه چگونه می‌توانید جعبه‌های هدیه متفکرانه، زیبا و معتبری را که در هر لحظه شگفت‌زده و لذت می‌برند، تهیه کنید.

یک موضوع را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید.

با مناسبت شروع کنید. آیا افتتاحیه یک برند را جشن می‌گیرید؟ یا اعلام افتتاح شدن رستوران؟ ابراز قدردانی؟ هر مناسبتی که هست،  با توسعه یک روایت شروع کنید، که به عنوان راهنمای ساخت جعبه هدیه‌ای عمل می‌کند. اگر هر گزینه با دقت انتخاب شود، همه چیز با هم هماهنگ خواهد شد تا داستان شما را روایت کند.

شخصی سازی را در اولویت قرار دهید.

هنگام تنظیم جعبه هدیه خود، فراتر از علایق عمومی بروید. روال روزانه گیرنده چیست؟ آنها واقعا از چه چیزی استفاده خواهند کرد و از چه چیزی لذت خواهند برد؟ آیا آنها از کالاهای بومی قدردانی می‌کنند؟ آیا می‌توانید چیز جدیدی را به آنها معرفی کنید؟ چه ارزش‌ها و شعارهایی آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهند یا با سلیقه آنها هماهنگ می‌شوند؟ آیا به کالا‌های محیط زیستی اهمیت می‌دهند؟ فکری که برای پاسخ دادن به این سوالات به کار می‌برید به یک هدیه عمیقا شخصی و ویژه تبدیل می‌شود.

در دریایی از برندها گم نشوید.

چاپ لوگوی خود بر روی لیوان مسافرتی آسان است، اما ما شما را تشویق می‌کنیم که عمیق تر فکر کنید. برای حفظ زیبایی و تقویت برند خود، چه مواردی را می‌توانید  بسته بندی کنید؟  رنگ هم مهم است! محصولاتی را انتخاب کنید که با هویت برند شما همسو باشد. توجه به جزئیاتی از این دست می‌تواند تا حد زیادی کمک کند.

روی بسته بندی سرمایه گذاری کنید

مردم هدیه را از ظاهر آن قضاوت می‌کنند و اولین برداشت مهم است. در حالی که سفارش پسته‌های چین دار ساده و حمل و نقل آنها راحت است، یک جعبه چوبی بسیار چشمگیر تر و زیباتر است. جعبه هدیه شما نیز می‌تواند گوینده و نشان‌دهنده ارزش‌ها و موضوع انتخاب شده توسط شما را بیان کند، زیرا تجربه هدیه دادن با باز کردن جعبه شروع می‌شود. در جعبه هدیه خود، چه چیزی می‌توانید برای تشویق تعامل مداوم با مخاطبان خود بگنجانید؟ دعوت به یک رویداد اختصاصی یا یک کارت هدیه برای محصولات یا خدمات شرکت شما تنها چند ایده برای هوشمندتر کردن جعبه هدیه است. غرق شدن در ورق‌های فروش، زمان های فروش، برچسب ها و… آسان است، اما ما می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که زمان و منابعی که برای این هدایا سرمایه گذاری می‌کنید کاملاً ارزشش را دارد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    منو اصلی