قوانین و مقررات سایت

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی روستاتیش

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “روستاتیش” و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “روستاتیش” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد

اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی “روستاتیش” از تولید کننده ارایه می شود لیکن روستاتیش تمام تلاش خود را در جهت اطلاعات صحیح و به روز به کار می بندد

فروشگاه اینترنتی “روستاتیش” هيچ گونه کنترلی بر عوامل خارجی(همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) که باعث بروز خطا می گردد نداشته و لذا مسئوليتي در این باب نخواهد داشت. روستاتیش هنگام بروز این خطاها، در صورت دستیابی به اطلاعات صحیح، به مخاطبان اطلاع رسانی خواهد نمود.

حفظ حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی “روستاتیش”  اطلاعات کاربران خود را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.

استفاده از محتوای سایت

اطلاعات سایت به جهت خدمات رسانی به مخاطبان بوده و استفاده آن با ذکر منبع و اخذ مجوز از روستاتیش بلامانع است. هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت و هيچ فرد حقيقي، حقوقي يا سايتي به هيچ عنوان نمي تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سايت براى فروش، توليد مجدد يا ايجاد ترافيك در سايت خود استفاده نمايد. 

اطلاعات سفارش

لازم است كاربران هنگام سفارش كالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل پر نمايند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش كاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود.

مالکیت معنوی

مالکیت معنوی محتويات فروشگاه اینترنتی “روستایش” شامل قانون حق تکثير شده و متعلق به فروشگاه اینترنتی “روستاتیش” مي باشد.

فروش و تحویل سفارش

در صورتي كه “روستاتیش” به دلايلي خارج از اراده و اختيار خود، توان تحويل كالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفين درباره يك موعد جديد به توافق نرسند، خريدار حق دارد بدون هيچگونه هزينه اي سفارش را لغو نمايد.

مالیات بر ارزش افزوده

هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است.

نحوه ارسال و مدت زمان تحویل سفارش

 ارسال بسته هاب به سه طریق انجام می شود. 

1- دریافت حضوری:  با هماهنگی قبلی با دفتر روستاتیش امکان پذیر است. (هزینه برای ارسال دریافت نمی شود)

2- پیک: زمان ارسال پیک بر اساس درخواست مشتری که در زمان سفارش ثبت می شود، انجام می شود. ارسال و هماهنگی پیک به عهده روستاتیش است. هزینه پیک به عهده مشتری بوده و هزینه ای در زمان سفارش دریافت نمی گردد. در صورت عدم پاسخگویی مشتری در زمان هماهنگی در روز مشخص، روستاتیش تعهدی برای ارسال ندارد و لازم است مشتری ضمن تماس ارسال سفارش خود را پیگیری نماید.

 3- پست: هزینه پست در زمان ثبت سفارش با توجه به حجم و وزن سفارش اعلام شده و به رقم کالا اضافه می شود. زمان تحویل سفارش به پست مشخصا در زمان سفارش اعلام می شود لیکن زمان دریافت سفارش از زمان ارسال وابسته به شرکت پست بوده و روستاتیش در این زمینه تعهدی ندارد. امکان ارسال شماره پیگیری پست پس از تماس با روستاتیش امکان پذیر است. سفارش پستی بنا به تجربه در تهران معمولا حداقل دو روز کاری و در شهرستان حداقل چهار روز می باشد. لینکن در صورت مواجه شدن با روزهای تعطیل و یا روزهای نزدیک به یلدا و نوروز و یا روزهای خاص، تحویل پست عموما با تاخیر بیشتری مواجه است

نحوه پرداخت وجه

پرداخت وجه تنها از طریق درگاه اینترنتی بوده و امکان دریافت وجه به شکل حضوری و یا کارت به کارت میسر نیست

بسته بندی محصول

بسته بندی محصول به شکل نرمال در پاکت پستی و یا کارتن انجام می شود.

شرایط برگشت کالا در صورت نقص

در صورت وجود نقص در محصول ارایه شده کالا، ضمن تماس با واحد پشتیبانی و بررسی مورد، محصول برگشت خورده و در صورت تایید، هزینه پرداختی عودت می شود. عودت محصول به شکل حضوری و از طریق پست یا پیک امکان پذیر است و هزینه ارسال آن به عهده مشتری است. عودت رقم کالا حداکثر یک هفته پس از تایید انجام شده و رقم برگشتی به شماره حساب دریافتی از مشتری واریز خواهد شد. 

شرایط برگشت کالا بدون نقص

خریدار به مدت ۷ روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه کالا آسیب ندیده باشد و از آن استفاده نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.

خدمات پس از فروش و پشتیبانی

همه محصولات در توضیح محصول خود دارای شرایط نگهداری می باشند. از آنجا که روستاتیش محصولات متنوعی را از روستاهای همکار خود به فروش می رساند در صورت نقصی که مطابق با شناسنامه محصول موجود در سایت نباشد، روستاتیش از طریق پشتیبانی، موظف به برطرف نمودن نقص، تحویل، تعویض و یا جایگزین کردن محصول می باشد. 

ساعت پاسخگویی

ساعت پاسخگویی زمان فعالیت روستایش است و از طریق تماس با پشتیبانی و یا پیغام به شماره تماس پشتیبانی سایت امکان پذیر است.

شنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 5 عصر

منو اصلی