هدایای سازمانی 1403 - هدیه ای شگفت انگیز با طراحی هنر بومی و قابلیت شخصی سازی

هدایای سازمانی
هدایای سازمانی عمومی
هدایای سازمانی
هدایای سازمانی عمومی سایز موبایل

زری بسته هدیه یلدا 1402
زری
آجیل یلدا در بانکه شیشه چفتی (450 گرم)
یک عدد رومیزی دستبافت
چراغ فیتیله‌دار سبز شیشه‌ای
پارافین مایع
بسته‌بندی در ظرف حصیری برندد شده
سایز: 10*23*23
دارچین بسته هدیه یلدا 1402
دارچین
کیسه قند دستبافت (3عدد)
غنچه گل محمدی (20 گرم)
پسته ( 70گرم)
آبنبات ( 70 گرم)
بسته‌بندی در جعبه کشویی برندد شده
سایز: 7*22*12
ناردون بسته هدیه یلدا 1402
ناردون
. یک عدد کاسه سرامیکی دستساز
. آجیل مخلوط شیرین (200 گرم)
. کیسه پارچهای متخال نقاشی شده
. بسته بندی در جعبه کیبوردی کرافت
. حداقل تیراژ: 10عدد

 

همانطور که می‌دانیم، هدایای شرکتی راهی عالی برای تقویت کردن روابط درون بافت شرکت شما است.  اما این مزایا دقیقا چیست و چطور می‌توانیم بهترین هدایای شرکتی را تهیه کنیم؟  در دنیای امروز مسائلی مانند حفاظت از محیط زیست، پشتیبانی از کسب و کارهای محلی و کوچک و مسائل اجتماعی بسیار مهم است.

به عنوان یک شرکت، همرراهی کردن با این اهداف، مزایای متعددی برای شما و دنیای اطافتان دارد.  اما اول بیایید تا برخی از مزایای سرمایه گذاری در هدایای شرکتی برای سازمان شما را بررسی کنیم.

مزایای هدایای شرکتی برای شما و کسب و کارتان

 

  1. ایجاد و تقویت روابط:

نه تنها هدایای شرکتی به اطرافیان، محیط زیست و مشتریان شما سود می‌رسانند، بلکه هدایای شرکتی فرصتی عالی برای تقویت روابط با مشتریان شرکای تجاری فراهم می کند. با دادن هدایای خلاقانه و شخصی سازی شده، شرکت‌ها می‌توانند قدردانی، احترام  و تعهد خود را نسبت به حفظ روابط بلندمدت با این روش نشان دهند.

  1. شناخت و دیده شدن برند:

هدایای شرکتی می توانند به عنوان ابزار تبلیغاتی عمل کنند و به افزایش شناخت و دیده شدن برند کمک کنند. زمانی که شرکت‌ها هدایایی را با لوگو و برند خود توزیع می‌کنند، تأثیری ماندگار ایجاد می‌کنند و این آگاهی را در بین گیرندگان، همکاران و حتی مشتریان بالقوه ایجاد می‌کنند.

  1. وفاداری و حفظ مشتری:

 با ارائه هدایای شرکتی به مشتریان وفادار، کسب و کارها می توانند وفاداری مشتری را تقویت کرده و تجارت را تشویق کنند. یک هدیه خوب انتخاب شده می تواند باعث شود مشتریان احساس ارزشمندی و قدردانی کنند و تجربه کلی آنها را افزایش داده و ارتباط آنها با شرکت را تقویت کند.

  هدایای شرکتی فقط به ذینفعان خارجی محدود نمی‌شود. همچنین می تواند تأثیر مثبتی بر ذینفعان داخلی، یعنی کارکنان داشته باشد. شناسایی و پاداش دادن به کارکنان با هدایا می تواند روحیه، انگیزه و رضایت شغلی را افزایش دهد و منجر به افزایش بهره وری و حفظ کار شود

  1. روابط عمومی:

هدایای شرکتی را می توان به عنوان بخشی از تلاش های روابط عمومی برای ایجاد روابط مثبت با رسانه ها، تأثیرگذاران و سایر ذینفعان مهم مورد استفاده قرار داد. ارسال هدایای شرکتی در مناسبت‌های خاص یا برای نشان دادن نقاط عطف مهم نشان‌دهنده تعهد یک شرکت به حفظ روابط خوب و حفظ محبوبیت آن است.

 

انواع مختلف هدایای شرکتی

 

هدایای شرکتی دارای انواع مختلف و متعددی هستند. از هدایای سازگار با محیط زیست گرفته تا هدایای غیرمادی. چندنمونه از این هدایا را درمتن زیر نام می‌بریم:

  1. هدایای برندد شده:

 این موارد شامل محصولاتی مانند تی شرت، کلاه، کیف، لیوان، کیسه‌های پارچه‌ای یا بسته‌هایی که توسط شما شخصی سازی شده و سایر اقلام تبلیغاتی است که دارای لوگو یا برند شرکت هستند. خوب است تا در انتخاب این نوع هدایا، به کاربردی بودن آنها دقت کنیم. برای مثال، اقلامی که برند شما را با فونت بزرگ بر روی تی شرت و سایر اجناس چاپ کرده هدایایی نیستند که مورد استفاده گیرنده قرار گیرد و معمولا توسط گیرنده دور ریخته می‌شوند.  شما می‌توانید لوگوی خود را به شکلی دیگر و کوچکتر در این بسته‌ها به کار ببرید تا هم هدیه به یاد ماندنی‌ای داشته باشید و هم موجب تولید پسماند نشوید.  

  1. ظروف و وسایل منزل:

اقلامی مانند لیوان قهوه و چای، رومیزی‌های کوچک، زیرلیوانی، جا شمعی و… معمولاً گزینه خوبی برای هدایای شرکتی هستند. این نوع اقلام می توانند از مواد مختلفی از جمله سرامیک، پارچه‌های دست دوز، پته و گلدوزی ساخته شوند که از نظر کاربرد برای گیرنده لذت بخش باشد. وسایل تزیینی کوچک مانند قاب‌های پته دوزی، قاب سوزندوزی و یا یک قاب عکس هدایایی به یاد ماندنی و با ارزش معنوی هستند و برای مناسباتی همچون روز مادر، شب یلدا و نوروز بسیار عالی هستند. همچنین اگر این هدایا دست‌ساز یباشندف شما نه تنها گیرندگان خود را شاد کرده اید ، بلکه از هنرمندانی که در پشت صحته مشغول به ساخت این اجناس هستند حمایت کرده‌اید و این بسیار ارزشمند است.

  1. هدایای سازگار با محیط زیست:

با تاکید روزافزون بر زندگی پایدار و تولید حداقل پسماند، هدایای سازمانی دوستدار محیط زیست محبوبیت چشمگیری یافته‌اند. هدایای سازگار با محیط زیست می‌تواند تاکیدی بر ارزشها و اهداف شرکت شما باشد.  هدایای سازمانی دوستدار محیط زیست نیز می تواند تأثیر مثبتی بر تعامل و روحیه کارکنان داشته باشد. امروزه کارکنان اغلب به دنبال کار هدفمند و همسویی با ارزش های شرکت هستند. با ارائه هدایای سازگار با محیط زیست، تعهد خود را به پایداری نشان می دهید، که می تواند در بین کارکنان شما طنین انداز شود و به نیروی کار با انگیزه و وفادارتر کمک کند.

همچنین، با توجه به اینکه هدایای شرکتی هر سال تولید بسیار زیادی از زباله را بر عهده دارند، استفاده از مواد قابل بازیافت و بسته بندی‌های سازگار با محیط زیست، شما و شرکتتان کمک بزرگی به نجات کره زمین می‌کنید. سالانه بسیاری از هدایای دریافت شده ، به دلیل غیرکاربردی بودن و یا خراب شدن دور ریخته می‌شوند. برای مثال، هدایای الکترونیکی مانند پاور بانک، هدفون و غیره، به دلیل کیفیت پایین پس از چند بار استفاده به زباله تبدیل می‌شوند.  با انتخاب هدایای سازگار با محیط زیست و یا هدایایی که زندگی پایدار را ترویج می‌دهند، شما این چرخه مخرب را پایان می‌دهید و به گیرندگان خود هدیه‌ای ارزشمند، پر معنا و پایدار می‌بخشید.

برای نام بردن از نمونه‌هایی از این نوع هدایا، می‌توان به کیسه‌های پارچه‌ای، پک‌های محیط زیستی، حوله الیاف طبیعی و… اشاره کرد.

در نتیجه، هنگام در نظر گرفتن تأثیر هدایای شرکتی بر محیط زیست، انتخاب اقلامی با ردپای زیست محیطی کمتر بسیار مهم است. با انتخاب مواد پایدار، حداقل بسته بندی و تامین کنندگان محلی، می توانید انتشار کلی کربن، تولید زباله و مصرف منابع مرتبط با هدایای شرکتی را به حداقل برسانید.

  1. کارت‌ها و کوپن‌های هدیه:

ارائه کارت‌ها یا کوپن‌های هدیه به گیرندگان این امکان را می‌دهد تا اقلام یا تجربیات دلخواه خود را از سایت مورد نظر شما انتخاب کنند. این گزینه ، برای گیرندگان انعطاف پذیری را فراهم می‌کند و در عین حال اطمینان می دهد که گیرنده چیزی را که واقعاً می خواهد دریافت می کند. هنگام انتخاب هدایای شرکتی، توجه به اولویت ها و مشخصات جمعیتی گیرندگان مهم است. علاوه بر این، شما نشان می‌دهید که خواسته گیرنده برای شما مهم است و آنها حق انتخاب دارند. 

 

چرا کسب وکارهای کوچک و محلی را انتخاب کنیم؟

 

دریافت هدایای شرکتی از کسب و کارهای کوچک به دلایل مختلفی می تواند سودمند باشد:

  1. هدایای منحصر به فرد با قابلیت شخصی سازی:

کسب و کارهای کوچک اغلب گزینه های منحصر به فرد و سفارشی هدیه ای را ارائه می دهند که ممکن است از سوی تامین کنندگان بزرگتر در دسترس نباشد. آنها اغلب از انعطاف و خلاقیت برای طراحی و شخصی سازی هدایا بر اساس نیازهای خاص شما برخوردارند و تجربه خرید هدیه ای متمایز و به یاد ماندنی را تضمین می کنند. معمولا کسب و کارهای کوچکتر ، بیشتر وقت می‌گذارند تا نیازها، ترجیحات و محدودیت های بودجه شما را درک کنند و از نزدیک با شما برای یافتن بهترین راه حل های هدیه همکاری کنند. این ارتباط مستقیم و شخصی در پروسه سفارش شما، می‌تواند منجر به یک تجربه هدیه رضایت بخش تر و متناسب تر با خواسته‌هایتان شود.

  1. حمایت از کسب و کارهای محلی:

انتخاب خرید هدایای شرکتی از مشاغل کوچک به حمایت از اقتصادها و جوامع محلی کمک می کند. با سرمایه گذاری در کسب و کارهای کوچک، به ایجاد شغل، کارآفرینی و رشد اقتصادی آن منطقه کمک می‌کنید و در نهایت محیط کسب و کار فعال‌تری را تقویت می‌کنید.

برای مثال، ما در روستاتیش، با حمایت از هنرمندان روستایی محصولاتی دست ساز را به شما ارائه می‌دهیم که شما با خرید آنها در اهداف توسعه روستایی و کارآفرینی اجتماعی با ما همسو می‌شوید.

  1. کیفیت و توجه به جزئیات:

 کسب و کارهای کوچک اغلب کیفیت را در اولویت قرار می دهند و به جزئیات در محصولات خود توجه می کنند. آنها ممکن است هدایای خود را به صورت دستی تهیه کنند یا از صنعتگران محلی تهیه کنند و از مواد و صنعت با کیفیت بالاتر اطمینان حاصل کنند. در نتیجه، هدایایی که از کسب‌وکارهای کوچک دریافت می‌کنید، به احتمال زیاد کیفیت بالاتری دارند و با دقت ساخته می‌شوند. این توجه خاص، به شرکت شما کمک می‌کند تا از سایرین متمایز شوید. با ارائه هدایای متمایز و غیر متعارف، تفکر و خلاقیت خود را به عنوان یک سازمان نشان می‌دهید و تأثیری ماندگار بر گیرندگان می‌گذارید. این می‌تواند به درک قوی تر از برند و افزایش سطح تعامل منجر شود

  1. ایجاد روابط معنادار:

 کار با کسب و کارهای کوچک فرصتی برای ایجاد روابط سودمند متقابل فراهم می کند. تأمین‌کنندگان کوچک‌تر اغلب برای مشتریان خود ارزش عمیقی قائل هستند و مایلند برای ایجاد شراکت‌های بلندمدت تلاش بیشتری کنند. با حمایت از کسب و کار آنها و نمایش محصولات آنها به عنوان هدایای شرکتی، می توانید حس رشد و وفاداری مشترک را تقویت کنید.

 

هدایای شرکتی روستاتیش

 

 در این متن از مزایای خرید هدایای شرکتی پایدار و با اهداف فراتر از اهداف مادی صحبت کردیم.

اما چرا خوب است شما روستاتیش را انتخاب کنید؟

روستاتیش یک شرکت کارآفرینی اجتماعی است که با ارائه هدایای شرکتی با قابلیت شخصی سازی و دوستدار محیط زیست تلاش می‌کند تا به اهداف اجتماعی خود و توسعه روستایی برسد.

هدایای شرکتی روستاتیش اقلامی دست ساز، سنتی و هنرمندانه را به شما پیشنهاد می‌دهد که شما می‌توانید با بازدید از سایت روستاتیش، از آنها دیدن کنید.

برندهایی که به ما اعتماد کرده اند

همکاران روستاتیش
مشتریان روستاتیش
سوالاتی که اغلب از ما پرسیده می شود

حداقل تعداد سفارش هدایای سازمانی در توضیحات هر بسته آورده شده است.

 طراحی مورد نیاز سازمان با دریافت اطلاعات و خواسته های مرتبط برای برندد کردن محصول قابل انجام است.

تغییر بسته در صورتی که به کلیت طراحی بسته آسیب نرساند قابل انجام است. اما اگر میزان تغییرات باعث تغییر طراحی بسته و هدف آن گردد بهتر است بسته جدیدی طراحی گردد که مطابق با نیاز سازمان باشد. 

ساخت بسته جدید نیازمند فرایند طراحی و ساخت است و لازم است زمان کافی برای این منظور در نظر گرفته شود.

بسته به زمان و نوع سفارش، زمان تحویل متغیر است. در مناسبت های خاص مانند شب یلدا و نوروز لازم است سفارش از چند ماه قبل نهایی گردد.

ارسال سفارشات از سوی روستاتیش امکان پذیر بوده و هزینه آن به عهده سفارش دهنده است. در صورت تمایل مشتری می تواند سفارش خود را از دفتر روستاتیش دریافت و خود مبادرت به حمل آن نماید.

برای هر سوال یا درخواستی می توانید از طریق واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.
09366447827همکاران ما در اولین زمان پاسخ خواهند داد

منو اصلی