8 عیدی متناسب با شخصیت افراد

عیدی دادن یکی از آداب و رسوم زیبا و قدیمی ایرانی است و افراد به مناسبت فرارسیدن سال نو به همدیگر هدیه و یا پول نقد می‌دهند. معمولا افراد بسته به نسبتی که دارند نوع عیدی را مشخص می‌کنند و برای عیدی دادن به عزیزان خود زمانی را برای انتخاب و خرید یک هدیه ارزشمند صرف می‌کنند. برای خرید عیدی باید به سراغ بهترین عیدی متناسب با شخصیت افراد رفت. در اینجا می‌خواهیم به ما مواردی را پیشنهاد دهیم تا بتوانید هدیه عیدی بهتری را تهیه کنید.

اهمیت انتخاب بهترین عیدی متناسب با شخصیت افراد

خرید عیدی بسیار لذت بخش است زیرا شما به دنبال هدیه‌ای زیبا و ماندگار که طرف مقابل هم از داشتن آن لذت ببرد می‌روید. اگر به این موضوع دقت کنید که باید متناسب با بودجه در نظر گرفته بهترین عیدی متناسب با شخصیت افراد را انتخاب کنید، هم شما از هدیه دادن لذت می‌برید و هم فرد گیرنده هدیه‌ای باب میل خود را دریافت کرده است.

هدیه برای کارمندان

اگر شما مدیر یک شرکت و مجموعه هستید و می‌خواهید برای کارمندان خود عیدی تهیه کنید، بهترین عیدی خرید هدایای سازمانی است. هدیه‌های سازمانی انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید بسته به قیمت در نظر گرفته شده یکی از آنها را انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های هدیه و عیدی دادن به کارمندان ایجاد روابط بهتر و حس بهتر است. سایت روستاتیش هدیه‌ و عیدی سازمانی متنوعی دارد و پک‌های آنها بسیار زیبا و دلچسب هست و شما می‌توانید نگاهی به آنها بیندازید و مورد دلخواه خود را انتخاب کنید. موارد زیر برای خرید عیدی کارمندان بهترین انتخاب‌ها هستند.

  • بسته هدیه ترشه جان که شامل انواع ترشی و اردو خوری چوبی است. این پک متناسب با نظر شما در بسته بندی دوتایی، سه و چهارتایی قابل تنظیم است.
  • بسته هدیه جان پرور: برای افرادی که آنها را به خوبی نمی‌شناسید، خرید خوراکی است. بسته هدیه جان پرور شامل زیتون پرورده، عناب، آلوچه و … در بانکه‌های درچفتی و یک اردو خوری چوبی است.
  • بسته هدیه رب جان با سس‌های خاص و خوشمزه
  • بسته هدیه مزه دار شامل پنیر مزه دار شده، گوجه خشک شده، اردو خوری و ظرف چوبی مخصوص سرو
  • و بسیاری از گزینه‌های دیگر که در سایت روستاتیش قابل مشاهده است.
بسته هدیه سازمانی نوروز 1402 (17)
بسته هدیه سازمانی نوروز
بسته هدیه سازمانی نوروز 1402 (24)

عیدی سال نو برای افرادی که به خانه جدید رفته‌اند

یکی دیگر از مواردی که افراد تصمیم می‌گیرند عیدی را به صورت هدیه تهیه کنند، عیدی برای افرادی است که به خانه نو رفته‌اند. برای تهیه این مدل عیدی و هدیه حتما باید به دنبال بهترین عیدی متناسب با شخصیت افراد بروید. بهتر است شما شخصیت فرد و سبک دکوراسیون خانه او را بشناسید تا خرید عیدی بهتری داشته باشید. موارد زیر پیشنهادهایی برای خرید عیدی و خونه نویی است.

تابلو پته دوزی قاب شده طرح بته جقه

پته دوزی یکی از هنرهای اصیل ایرانی است و برای خرید عیدی بهترین انتخاب است. طرح این پته دوزی هم یکی از طرح‌های اصیل ایرانی، بته جقه است. این پته دوزی به صورت قاب شده تهیه شده تا قابل نصب روی دیوار باشد.

تابلو پته دوزی طرح درخت زندگی

اگر قصد خرید یک پته دوزی بزرگ و ارزشمند را دارید، به سراغ تابلو پته دوزی طرح درخت زندگی بروید. این تابلو به دست دختران و زنان روستایی کرمان بافته شده و طرح آن هم یکی از طرح‌های اصیل ایرانی است. درخت زندگی نماد باروری، رویش و برکت است و می‌تواند برای افرادی که قصد بچه دار شدن را دارند و یا می‌خواهند کسب و کاری جدید را ایجاد کنند انتخابی بی نظیر باشد.

بانکه سرامیکی

بانکه سرامیکی و محصولات سرامیکی هم یکی از انتخاب‌های مناسب برای عیدی دادن است. این بانکه‌های سرامیکی برای خانم‌های خانه و دخترانی که در حال تهیه جهاز هستند یک عیدی مناسب به شمار می‌رود.

محصولات حصیری

بهترین عیدی متناسب با شخصیت افراد برای افرادی که به محصولات سنتی علاقه مند هستند و روحیه‌ای هنری هم دارند، همچنین افرادی که به محیط زیست اهمیت بسیاری می‌دهند، خرید

محصولات حصیری و کپوبافی است. محصولات کپوبافی روستاتیش به دست زنان و دختران روستاهای خوزستان شکل گرفته است و می‌تواند بافت و ظرافت بی‌نظیری را به آشپزخانه و خانه شما بدهد.

تنوع محصولات حصیری و کپوبافی بالا است و می‌توان به جابرنجی استوانه‌ای، جابرنجی خمره‌ای، کاسه، گلدان، جعبه و دیوارکوب‌ها اشاره کرد.

جعبه حصیری درشت بافت
رومیزی پته دوزي طرح درخت زندگي 14
قاب پته دوزی قهر و آشتی (1)
ست بانکه سرامیکی (5)

بهترین عیدی متناسب با شخصیت افراد برای دختران جوان و شیک پوش 

 بهترین عیدی متناسب با شخصیت افراد برای دختران جوان، اصیل و شیک پوش خرید زیورآلاتی سنتی است. زیورآلات سوزن دوزی شده بلوچی انتخاب عالی است. هنر سوزن دوزی یکی از هنرهای اصیل و ارزشمند ایرانی است و زنان بلوچی آن را با طرح‌های زیبای ذهنی خود خلق می‌کنند. در برخی از کارها در کنار سوزن دوزی آینه‌کای نیز انجام می‌شود و بر زیبایی زیورآلات می‌افزاید. طرح‌های زیر بهترین انتخاب‌ها برای خرید هدیه سال نو است.

عیدی خاص برای افرادی خاص

بهترین عیدی متناسب با شخصیت افراد برای خانم‌های خاص می‌تواند خرید یک کیف دست دوز کلاچ باشد. رنگ و طرح‌های این کیف متفاوت است و می‌توانید براساس سلیقه خود آن را انتخاب کنید.

خرید گل و گلدان هم می‌تواند برای افراد خاص مناسب باشد. از دیگر مواردی که شما می‌توانید به عنوان هدیه برای افراد خاص در نظر بگیرید، عطر است. 

گوشواره سوزن‌دوزی بلوچی ماهکان بنفش
دستبند ماهین
گوشواره سوزندوزی آهوگ سبز قرمز

هدیه سال نو برای افراد حسابگر

برخی از افراد دارای روحیه و شخصیتی حسابگر هستند و در مورد خرج کردن پول وسواس‌های زیادی دارند. هدیه‌ای مناسب برای این افراد هدیه‌های نقدی است. شما می‌توانید برای عیدی دادن به افراد حسابگر به سراغ تهیه کارت‌های هدیه بروید.

انتخاب بهترین عیدی متناسب با شخصیت افراد برای افراد مهربان

افراد مهربان از گرفتن هر نوع هدیه‌ای بسیار خوشحال می‌شوند و از این رو انتخاب و خرید عیدی برای آنها آسان است. برای افراد مهربان می‌توانید زیورآلات، تابلو، کتاب، جا عینکی دست دوز گلدوزی شده و بسیاری دیگر از هدیه‌ها را تهیه کنید.

خرید عیدی برای افراد جسور

برخی از افراد دارای روحیه‌ای شجاع و جسور هستند و با سخت کوشی هرآنچه را که بخواهند به دست می‌آورند. بهترین عیدی متناسب با شخصیت افراد برای افراد جسور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دفترچه‌های برنامه ریزی و هدف گذاری
  • فلش مموری و تجهیزات الکترونیکی
  • وسایل کاربردی
کوسن گلدوزی دستبافت طرح طاووس و لاله خالدار

هدیه‌ای برای افراد خجالتی | بهترین عیدی متناسب با شخصیت افراد

اگر به دنبال هدیه‌ای برای افراد خجالتی هستید، به سراغ هندزفری‌ها، کتاب و لوازم و ست‌های ورزشی بروید.

هدیه‌ای خاص برای افراد رمانتیک و احساساتی

افراد رمانتیک و احساساتی روحیه‌ای حساس و عاطفی دارند و احساس آنها بر منطقشان حاکم است. برای خرید عیدی و بهترین عیدی متناسب با شخصیت افراد برای این دسته از افراد به سراغ محصولاتی خاص، زیبا و با رنگ‌های تند و زنده بروید. انتخاب زیورآلات، عطر، بسته‌های خوراکی، عروسک‌های دست ساز برای این افراد بهترین انتخاب است.

هدیه‌ای همه پسند مناسب برای کودک تا بزرگسال

عروسک‌ها برای همه افراد در هر سنی جذاب هستند و شما می‌توانید. عروسک گزینه‌ای همه پسند برای خرید هدیه سال نو است و بدون در نظر گرفتن سن همه از آن لذت می‌برند. برای آنکه عروسک انتخابی شما با فرهنگ ایرانی و عید باستانی ایرانی هماهنگ باشد به سراغ عروسک‌های بومی و دست ساز بروید.

بسته هدیه سازمانی نوروز 1402 (21)
زیورآلات
عروسک جدید

کلام آخر | بهترین عیدی متناسب با شخصیت افراد

در اینجا سعی کردیم چند مورد مناسب و زیبا را به عنوان بهترین عیدی متناسب با شخصیت افراد برای هر شخصیتی بیان کنیم. به حتم خرید عیدی برای افراد متناسب با شخصیت آنها کاری است که نیاز به دقت بالایی دارد. به این منظور شما باید فرد و روحیه‌ او را بشناسید و متناسب با نیاز و شخصیت او خرید هدیه سال نو را انجام دهید. سایت روستاتیش محصولاتی متفاوت را به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات این سایت محصولاتی دست دوز است و به دست دختران و زنان هنرمند روستایی ایرانی تهیه شده است. به این صورت شما علاوه بر خرید و تهیه عیدی، یک عیدی ارزشمند را تهیه کرده‌اید و به زنان روستایی کمک بسیاری برای زنده ماندن اصالت فرهنگی می‌کنید. 

اگر به ین متن علاقه داشتید، از تمام مطالب مربوط به هدایای ما بازدید کنید!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    منو اصلی