ده هدیه مناسب برای سفردوستان

ده هدیه مناسب برای علاقه‌مندان به سفر و سفردوستان

یکی از لذت بخش‌ترین تفریحات، سفر رفتن است. اما همانقدر که ممکن است بازده خوبی داشته باشد، بسته‌بندی وسایل سفر و برنامه‌ریزی برای ماجراجویی در سراسر جهان می‌تواند خسته‌کننده و استرس‌زا باشد.

اگر برای کسی که عاشق سفر است هدیه می‌خرید، چه به مناسبت تولد، یا صرفا برای خوشحال کردنشان، اقلامی را در اولویت قرار دهید که سفرهای آنها را راحت‌ و آرامش‌بخش‌ کند. هدیه دادن به کسی که عاشق سفر رفتن است بسیار مهم است، زیرا نه تنها نشان می‌دهید که به او فکر می‌کنید، بلکه می‌توانید سفرهای او (مخصوصاً سفرهای طولانی‌تر) را با هدیه‌های مفید و کاربردی لذت‌بخش‌تر کنید و در این صورت، آنها ‌می‌توانند از هدیه‌ شما در سفر‌های خود استفاده کنند. همانطور که می‌دانید، آنها ممکن است وقت یا انرژی لازم برای خرید همه این وسایل سفری را نداشته باشند و واقعاً از شخص دیگری که آن را به آنها هدیه می‌دهد، قدردانی می‌کنند تا بتوانند از بیرون رفتن و جستجو برای هر کالا در هزار فروشگاه مختلف خودداری کنند.

اگر می‌خواهید  فرد مورد نظر سفر دوستتان را شاد کنید و استرس قبل سفرشان را کاهش دهید، آنها از این‌ که یک مورد از لیست خرید‌های سفری‌شان کم شود قدردانی خواهند کرد. این به آنها وقت بیشتری برای برنامه‌ریزی‌ می‌دهد. 

ما لیستی از اقلامی تهیه کرده‌ایم که برای سفر دوستان هدایای فوق‌العاده‌ای است و باعث خوشحالی آنها می‌شود!

محصولات سبز

لیست هدایای مناسب برا اهل سفر:

1- هدفون عایق صدا

ممکن است این هدیه با توجه به بودجه مورد نظر شما کمی گران قیمت باشد. اما اگر می‌خواهید به یکی از نزدیکانتان که عاشق سفر کردن است هدیه‌ تولد بدهید، این هدفون‌ها گزینه بسیار مناسبی هستند. مخصوصا اگر فرد مورد نظر شما با هواپیما سفر می‌کند، هدفون یا هندزفری‌ عایق صدا به آرامش و بهبود خواب آنها هنگام  سفرهای طولانی کمک می‌کند!     

2- ماگ‌های سفری

ماگ‌های سفری برای سفرهای زمینی خیلی مناسب هستند.  ماگ سفری‌ که نوشیدنی‌ها را برای ساعت‌ها گرم یا سرد نگه می‌دارد، بهترین نوع ماگ سفری است. لیوان‌های مسافرتی به شما کمک می‌کنند تا ضایعات را کاهش دهید و از لیوان‌های یک بار مصرف پلاستیکی استفاده نکنید. همچنان از قهوه، چای، شکلات داغ و سایر نوشیدنی‌های مورد علاقه‌تان در دمای مناسب لذت ببرید. لیوان‌های مسافرتی برای رفت و آمد، پیاده روی و سفرهای کمپینگ بسیار مناسب هستند.

3- کیسه‌های پارچه‌ای نظم دهنده سفری

کیف‌های نظم دهنده نه تنها کاربردی هستند، بلکه از نظر زیست محیطی، گزینه عالی‌ای هستند زیرا باعث میشود از کیسه‌های پلاستیکی استفاده نکنید. همچنین اگر گیرنده هدیه از لوازم آرایشی و بهداشتی زیادی استفاده می‌کند، کیف‌هایی که با وجود سایز کوچک، لوازم زیادی در خود جا می‌دهد، آنها را بسیار خوشحال میکند. کیسه‌های سفری پارچه‌ای روستاتیش، انتخاب خوبی است.شما به راحتی می‌توانید با آن وسایل خود را تفکیک کنید و نظم دهید و به راحتی به انواع وسایل دسترسی پیدا کنید.

همچنین از کیسه‌های توری کم جا و سبک روستاتیش نیز می‌توانید برای نظم دهی به لباس و کفش‌های سفری تان استفاده نمایید.

4-کیف عینک

کیف‌های عینک برای افرادی که به طبیعت‌گردی و کمپینگ علاقه دارند انتخاب خوبی است زیرا عینک آفتابی‌شان را همیشه همراه خود دارند. اما بین آن همه وسیله که باید با خود حمل کنند، عینک به راحتی گم می‌شود . کیف عینک کمک می‌کند تا عینک یا عینک آفتابی، گم نشود و جلوه قشنگ‌تری هم به خود بگیرد!  کیف‌های عینک پارچه‌ای سوزندوزی هم کاربردی و هم زیبا هستند و می‌توانید آنها را با بند عینک گره سرشتی ست کنید و هدیه بدهید.  یک بند عینک زیبا نه تنها ظاهر خوبی دارد بلکه به آن‌ها کمک می‌کند تا عینک یا عینک آفتابی‌شان همیشه در دسترس باشد و به راحتی گم نشود.

کیف عینک روز خبرنگار

5- حوله دستبافت

حوله‌های پارچه‌ای دستبافت بهترین هدیه سفری هستند زیرا برخلاف حوله‌های دیگر، سریع خشک می‌شوند و سبک هستند. در نتیجه  برای حمل در ساک دستی یا کوله پشتی بسیار مناسب است. این حوله‌ها قدرت جذب بالایی دارند و برای افرادی که ممکن است با عجله سفر کنند گزینه‌ای بی نظیر و کاربردی است.

حوله دستبافت الیاف طبیعی 

6-کیف آرایش پارچه‌ای 

کیف آرایش نه تنها برای حمل لوازم شخصی، بلکه می‌تواند برای هر چیزی استفاده شود. افراد معمولا وقتی با هواپیما سفر می‌کنند، شیشه‌های عطر و لوازم آرایش خود را در کیسه‌های زیپ‌کیپ می‌گذارند که به محیط زیست آسیب می‌زند و بلافاصله بعد از رسیدن به مقصد دور ریخته می‌شوند. هدیه دادن یک کیف لوازم آرایش دستبافت باعث حل این مشکل می‌شود. این کیف عای تاشو بسیار کم جا و سبک هستند.

کیف آرایش مسافرتی

7-جا قاشق چنگالی دستبافت 

برای افرادی که به کمپینگ و طبیعت گردی علاقه دارند، جا قاشق چنگالی پارچه‌ای هدیه بسیار مناسبی است زیرا آنها می‌توانند این اقلام را به راحتی با خود حمل کنند. جا قاشق چنگالی پارچه‌ای دستبافت  روستاتیش توسط زنان هنرمند خوسف خراسان جنوبی بافته و دوخته شده است.

پارچه جا قاشق چنگالی از الیاف پنبه طبیعی به روش سنتی بافته می‌شود و جلوه قشنگی به آن می‌دهد که برای هدیه بسیار مناسب است. همچنین مصرف پلاستیک را خصوصا برای کسانی که اهل سفرهای طبیعت گردی و کمپینگ هستند کاهش می دهد.

جا قاشق چنگالی تفرشی دوزی کار دست

8-اسپرسو ساز دستی 

این هدیه برای افراد قهوه دوست عالی است زیرا می‌توانند اسپرسوساز کوچک خود را با خود حمل کنند و هر موقع که می‌خواهند از نوشیدنی مورد علاقه خود لذت ببرند. 

9-ابزار کار چند منظوره

این هدیه برای افرادی که سفر‌های زمینی و طبیعت گردی می‌کنند بهتر است زیرا حمل این مورد در هواپیما ممنوع است. در طبیعت گردی، گاهی ممکن است اتفاقات غیرمنتظره‌ای بیفتد و برای همین لازم است که قبل از سفر، خود را برای اتفاقات غیر منتظره آماده کنید. اما جدا از این، اقلامی مثل قیچی، دربازکن و چاقو همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

10- کیسه پارچه‌ای گلدوزی شده 

گیرنده این هدیه می‌تواند هر استفاده‌ای از این کیسه‌ها ببرد. کیسه‌های پارچه‌ای طبیعی، بدون انتقال مواد سمی و فساد مواد غذایی می‌توانند از ما محافظت کنند و برای حمل خوراکی گزینه خوبی هستند. طبیعتا این نوع کیسه‌ها علاوه بر ممانعت از ایجاد انواع بیماری می‌توانند به طبیعت بازگشته و از محیط زیست نیز محافظت کنند. طرح‌ها و رنگ‌های متنوع روی این کیسه‌ها بسیار زیبا است و نه تنها هدیه‌ای کاربردی هستند بلکه از صنایع دستی سنتی حمایت می‌کند. در این کیسه ها می توانید میوه و آجیل و انواع تنقلات دیگر خود را جای دهید و از مصرف پلاستیک خودداری نمایید.

11- بند دوربین سوزندوزی 

شاید دوست یا آشنای سفر دوست شما به عکاسی هم علاقه داشته باشد! بندهای دوربین معمولا ساده و معمولی هستند. اما بند دوربینی که از کار دست روی آن استفاده شده و با رنگ‌های دلخواه شما سوزندوزی شده، ‌می‌تواند هم امکان افتادن و آسیب دیدن دوربین را کاهش دهد و هم به اکسسوری مورد علاقه آنها تبدیل شود!

بنددوربین خبرنگار

اگر به ین متن علاقه داشتید، از تمام مطالب مربوط به انواع هدیه ما بازدید کنید!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    منو اصلی