پدرها همیشه در کنار فرزندانشان هستند؛ از بازی گل کوچیک در حیاط کوچک خانه یا کوچه گرفته تا توصیه‌های پدرانه برای آینده… آنها همیشه در کنارمان حضور دارند.

اما هربار زمان انتخاب هدیه برای پدرها می‌رسد، اگر از آنها بپرسید: «چه چیزی نیاز داری؟» معمولا جواب شما را با «من همه چیز دارم» یا «من چیزی نمی‌خوام» می‌دهند.

همه ما می‌دانیم که انتخاب هدیه برای پدران و آقایان کار بسیار دشواری است. پس در این مقاله ما سعی کرده‌ایم شما را برای خرید یک هدیه مناسب راهنمایی کنیم.

  

1- جعبه هدیه گرمابه؛ یک هدیه منحصر به فرد برای پدران

پدرها معمولا از یادآوری خاطرات قدیمی لذت می‌برند و گرمابه برای اکثر پدرها یادآور خاطرات خوب گذشته است؛ خاطراتی که یا به دوران کودکی آنها بازمی‌گردد و یا به دوران جوانی آنها.

مطمئن باشید پدرها در هر سن و سالی که باشند از محتویات جعبه هدیه گرمابه روستاتیش هیجان‌زده خواهند شد. این جعبه‌ها شامل حوله دست و صورت دستبافت، صابون‌های گیاهی و لیف لوفا هستند.

حوله‌های موجود در این بسته‌ها هنر دستان هنرمند زنان خوسف در خراسان جنوبی است.

پدرها معمولا فرصت کافی ندارند که به سلامت پوست خود رسیدگی کنند. از طرفی آنها به واسطه فعالیت طولانی مدت در محیط خارج از خانه، نیاز دارند که بیشتر به سلامت خود اهمیت بدهند. این پکیج شامل  دو صابون دستساز گیاهی آووکاد و اسطوخودوس است. این دو صابون به جلوگیری از اگزما و خشکی پوست کمک بسیاری می‌کنند.

لیف لوفا نیز از گیاه لوفا تهیه شده و یک لیف گیاهی و بادوام است.

این پکیج قطعا یک پکیج منحصر به فرد برای هدیه به مردان و پدران خواهد بود.

جعبه هدیه گرمابه
جعبه هدیه گرمابه

2- کیف جا عینکی به عنوان یک هدیه جذاب برای پدران

اگر پدر شما از عینک طبی، عینک مطالعه و یا عینک آفتابی استفاده می‌کند، یک کیف جا عینکی زیبا می‌تواند پیشنهاد خوبی برای هدیه به آنها باشد.

کیف جا عینکی، یک کیف دستبافت است که زنان هنرمند خوسف خراسان رضوی آن را می‌بافند. این کیف‌ها از پارچه الیاف طبیعی، جنس پنبه ارگانیک هستند. روی این کیف‌ها شماره‌دوزی شده‌اند و بسیار سبک و لطیف هستند.

سایز این کیف‌ها حدود 10 الی 21 سانتی‌متر است.

شما با خرید این کیف‌ها نه تنها یک هدیه زیبا و کاربردی برای پدرتان تهیه کرده‌اید بلکه به پروژه‌های توسعه روستایی نیز کمک کرده‌اید.

 

کیف عینک روز خبرنگار

3- بند عینک؛ یک هدیه اقتصادی برای روز پدر

بند عینک وسیله ضروری و کاربردی برای افراد عینکی است. چرا که از گم شدن و شکستن عینک جلوگیری می‌کند.

بند عینک‌های روستاتیش یک هدیه اقتصادی و زیبا برای روز پدر هستند.

این بند عینک‌ها را زنان روستای سه قلعه می‌بافند.

بند عینک‌های روستاتیش با گره سرشتی ساخته می‌شوند. گره سرشتی یک گره خیلی قدیمی است که در میان قبایل مختلف از احترام بسیاری برخوردار است.

شما با خرید این بند عینک‌ها علاوه بر یک هدیه زیبا و کاربردی برای پدر، در پروژه مشترک سازمان فائو و ایران برای حفظ اراضی و بیابان زدایی نیز مشارکت می‌کنید.

 

4- کلاهی برای پدر

اکثر مردان عاشق کلاه هستند. کلاه‌ها انواع مختلف دارند و هر کس با هر سلیقه و هر تیپی می‌تواند کلاه مخصوص به خود را انتخاب کند.

یکی از کلاه‌های محبوب در میان مردان، کلاه خاخامی، پاناما یا همان کلاه شاپو معروف است. این کلاه‌ها می‌توانند هدیه خوبی برای روی پدر باشند.

کلاه‌های خاخامی روستاتیش از جنس ماهوت هستند. ماهوت نوعی پارچه تمام پشم با تار فاستونی کرک‌دار است. دور این کلاه‌ها را زنان هنرمند روستای سیدبار جدگال سوزن‌دوزی کرده‌اند و شما با خرید این کلاه‌ها، سهمی در پروژه‌های توسعه روستا نیز خواهید داشت.

 

بند عینک گشنیز و میخک
بند عینک گره سرشتی آبی قرمز1

5- فنجان مخصوص پدر

هیچکس نیست که منکر شود، یک فنجان چای چه تاثیر عجیبی بر رفع خستگی دارد. پدرها معمولا اکثر اوقات خود را مشغول کار و فعالیت هستند و همیشه خسته از سرکار برمی‌گردند. چه بهتر که از آنها در فنجان سرامیکی مخصوص به خودشان پذیرایی کنیم.

ست فنجان و زیر فنجانی سرامیکی طرح گل، هنر دستان یک زوج جوان در یکی از روستاهای مرزی سربیشه استان خراسان جنوبی است.

اگر پدر شما اهل نوشیدن چای داغ است، این ست می‌تواند هدیه خوبی برای او باشد.

این فنجان‌ها قابل استفاده در مایکروفر و ماشین ظرف‌شویی هستند.

 

6- جاکلیدی؛ یک هدیه کاربردی و ارزان برای پدر

اگر پدر شما کلید‌های زیادی دارد و گاهی پیدا کردن این کلید‌ها برای او دشوار می‌شود، به شما پیشنهاد می‌کنیم یک جاکلیدی برای او بخرید.

شما با خرید این جاکلیدی‌ها نه تنها یک هدیه کاربردی و ارزان قیمت برای پدر خود تهیه کرده‌اید بلکه در توسعه یک کسب و کار روستایی نیز مشارکت داشته‌اید.

در انتها…

زحماتی که پدرها برای فرزندان‌شان می‌کشند را با هیچ هدیه‌ای نمی‌توان جبران کرد. اما امیدواریم با این هدایا کسب و کار پدری را در روستایی دور رونق بدهیم.

اگر به ین متن علاقه داشتید، از تمام مطالب مربوط به هدایای ما بازدید کنید!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    منو اصلی