سه دلیل برای انتخاب هدایای شرکتی سبز

تعداد زیادی از شرکت‌ها در سراسر جهان به اهمیت محصولات تبلیغاتی سازگار با محیط زیست ، از جمله اینکه چگونه می‌توان یک شرکت را به روشی پایدار اداره کرد، پی برده است. این باید در تمام زمینه‌های سیاست و عمل برای اطمینان از اخلاق سبز در سراسر یک سازمان گسترش یابد. یکی از حوزه‌های خاص که باید مورد توجه مدیران باشد، هدایای شرکتی پایدار است.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا شرکت شما باید هدایای شرکتی پایدار بدهد، از جمله:

هزینه

حتی اگر برخی از مدیران یک کسب و کار ممکن است در موردافزایش اولیه قیمت برای تولید تردید داشته باشند، تاثیرات بلند مدتی که این کالا به همراه خود دارد، قطعاً از نگرانی‌های اولیه بیشتر است. با افزایش مبلغ سفارش، هزینه‌های هر کالا کاهش می‌یابد. 

به علاوه، با افزایش آگاهی در مورد داشتن زندگی سبز در زیرساخت‌های جامعه،  بسیاری از دولت‌ها اکنون معافیت‌های مالیاتی و سایر مشوق‌های مالی را برای شرکت‌هایی که اقدامات پایدار را اتخاذ می‌کنند، ارائه می‌کنند.

خاص بودن کالاهای سبز

هنگام استفاده از هدایای سازگار با محیط زیست، بعید است که رقبای شما دقیقاً همان نوع محصولات را انتخاب  کنند. این به شرکت شما اجازه می‌دهد تا در حوزه کاری‌تان ماندگار بشود و مشتریان شما بتوانند نام تجاری شما را با یک محصول خاص مرتبط کنند. این برای رشد کسب و کار شما عالی است.

این موضوع در مطالعه اخیر بانک توسعه کسب و کار کانادا (BDC) مطرح شده است. تحقیقات نشان می‌دهند کسب‌وکارها می‌توانند با «اجتناب از تقلید» برای «کشف موقعیت‌های منحصربه‌فرد بازار» پیشرفت کنند، که نیازمند مفاهیم تجاری منحصربه‌فرد، مانند هدایای پایدار است.

توجه به گیرنده

یکی دیگر از مزایای شخصی سازی محصولات پایدار، روشی است که اجازه می‌دهد هدیه دادن بر اساس نیازها و علایق مشتریان شما باشد. از آنجایی که این نوع هدیه دادن متفاوت است ، به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا پیامی قوی از درک و ارتباط با مشتریان خود منتقل کنند، در حالی که هویت برند را هم تقویت می‌کنند.

این کار روابط را بهبود می‌بخشد و همچنین شرکت شما را به یاد ماندنی‌تر می‌کند. 

مخصوصا اگر هدیه یا بسته هدایای شما به محیط زیست و مراقبت از آن توجه کرده باشد.

 

اگر به ین متن علاقه داشتید، از تمام مطالب مربوط به هدایای شرکتی ما بازدید کنید!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    منو اصلی