خرید کردن از کسب و کارهای کوچک و محلی

7 مزیت خرید کردن از کسب و کار‌های محلی

خرید محلی می تواند بسیار بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید تاثیر بگذارد. از دلایل ساده‌ای مانند راحتی شخصی گرفته تا دلایلی که بر محیط زیست و اقتصاد محلی تأثیر می‌گذارد. در اینجا 7 مورد از تأثیرگذارترین دلایل برای خرید محلی و چگونگی سودمندی آن برای شما و جهان اطراف آورده شده است.

چرا محلی خرید کنیم؟

همه‌گیری نحوه خرید و تفکر مردم در مورد خرید تغییر یافته است، به طوری که بسیاری از ما اکنون نسبت به تصمیم‌هایی که در مورد هزینه‌ها و سفر می‌گیریم آگاه‌تر هستیم. در جامعه امروزی، نحوه برخورد ما با خرید همیشه در حال تغییر است، اما مزایای خرید محلی یکسان باقی می‌ماند:

راحتی

امروزه بسیاری از مردم به دلیل نزدیکی به خانه، خرید محلی را انتخاب می‌کنند. خرید آنلاین یا تلفنی هم این روزها بسیار آسان و سریع شده و شما می‌توانید هر نوع محصول را سفارش دهید و به دست خود برسانید. فروشگاهی که گزینه خرید آنلاین را دارد، گزینه‌ای همیشگی و بسیار راحت است.

کاهش ردپای کربنی شما برای محیط زیست بهتر است

اکثر مردم در مورد تاثیرات محیطی خود آگاه هستند، چه سعی در محدود کردن پلاستیک یکبار مصرف خود داشته باشند، چه شروع به خرید محصولات سبز کرده‌ باشند یا در صورت امکان از رانندگی اجتناب کنند. به همین دلیل، خرید محلی و پایدارتر برای کسانی که به تاثیرات زیست محیطی خود توجه دارند، کاملاً مناسب است. با این حال، همه افراد شرایط بازدید از یک فروشگاه که فقط به صورت حضوری از آن خرید می‌کنیم را ندارند. در همچین جایی، فروشگاه‌های آنلاین، مانند سایت روستاتیش، که اهداف آن محافظت از کره زمین و ترویج خرید پایدار است و از کسب و کارهای اجتماعی حمایت می‌کند، می‌توانند جایگزین ایده آلی باشند.

شما به حمایت از مشاغل محلی/روستایی کمک می‌کنید

این یکی از مهمترین دلایل این نوع خرید است. کسب و کارهای مستقل و موسسات خیریه به شدت تحت تاثیر این همه گیری قرار گرفته اند. در نتیجه، بسیاری از شرکت‌ها برای سرپا نگه‌داشتن یا یافتن راه‌های جدید برای خدمات رسانی به مشتریان و حمایت از اهد  اف تلاش کرده‌اند. خرید از یک کسب و کار اجتماعی، چه از یک غرفه در بازار، یک فروشگاه حضوری یا یک فروشگاه آنلاین، یک راه عالی برای حمایت مالی و مجازی از آنها با نشان دادن عشق به کاری است که انجام می دهند. این بدان معنی است که آنها می‌توانند به انجام کارهای بزرگی که انجام می دهند ادامه دهند.

احتمالاً محصولات با کیفیتی پیدا خواهید کرد

 مشاغل و محصولات محلی ممکن است همیشه نتوانند از نظر تبلیغات با برندهای زنجیره‌ای بزرگتر رقابت کنند. با این حال، برخلاف فروشگاه‌های بزرگ‌تر که مجبورند محصولات زیادی را ذخیره کنند، کسب‌وکارهای محلی بیشتر بر کیفیت چیزهایی که می‌فروشند تمرکز می‌کنند تا کمیت. طیف وسیعی از محصولات ما با بالاترین کیفیت ساخته شده است،  برای مثال، لوازم خانه مانند کوسن، رومیزی پته، محصولات حصیری، انواع قاب و… همه به منزل شما رنگ و رویی منحصر به فرد می‌دهد. این نوع محصولات همچنین برای هدیه دادن هم عالی هستند زیرا بیشتر افراد معمولا به گرفتن اقلامی معمولی و کارخانه‌ای عادت دارند. اما با دیدن یک بسته هدیه خاص پر از محصولات دست ساز طبیعی، مانند پوشاک الیاف طبیعی، زیورآلات سوزن دوزی و… بسیار خوشحال خواهند شد. به این صورت شما  و عزیزانتان می‌دانید که چیزی ممتاز، خاص وماندگار دریافت خواهید کرد.

 شما در پیشرفت جامعه خود نقش دارید

البته خرید در یک کسب و کار محلی و اجتماعی از نظر مالی به آن کمک می کند، اما از اقتصاد محلی و جامعه گسترده تر نیز حمایت می کند. این یک فرصت عالی برای مشاهده ادامه باز شدن و رونق کسب و کارهای جدید در محله است. همچنین محصولاتی مانند محصولات دست ساز یا روستایی، به گسترش و زنده نگه داشتن فرهنگ و سنت‌های یک منطقه کمک می‌کند و نه تنها از فرد هنرمند پشت صحنه بلکه از داستانی که پشت هر محصول است حمایت می‌کند.

 به ایجاد تقاضا برای مشاغل محلی کمک می کند

شما می‌توانید با استفاده از خریدتان به بهبود نرخ اشتغال در منطقه نیز کمک کنید. کسب‌وکارهای محلی اغلب تعداد زیادی شغل برای جوامع فراهم می‌کنند، و در برخی موارد، حتی می‌توانند اولین محل کار کسی باشند تا به شروع حرفه‌اش کمک کنند. همانطور که تجارت رشد می‌کند، فرصت‌های شغلی و اقتصاد محلی نیز افزایش می‌یابد.

 معمولا این اقلام به صورت پایدار تولید می‌شوند

متاسفانه تقاضای زیاد برای منابع و گرم شدن کره زمین، تاثیر عمیقی بر جهان گذاشته است. اما اگر می‌خواهیم همین قبیل محصولات برای نسل‌های آینده وجود داشته باشد، باید در زندگی روزمره‌مان اخلاقی‌تر فکر کنیم. حتی شما اگر به فکر هدیه‌ای برای کودکان هستید، گزینه‌های خوبی وجود دارد که آسیب حداقل را به محیط می‌رسانند. 

بسیاری از مغازه‌های محلی به تامین غذا و محصولات سبز با استفاده از شیوه‌های مسئولانه تر افتخار می‌کنند.

منبع:

coxblue.com

اگر به ین متن علاقه داشتید، از تمام مطالب مربوط به هدایای شرکتی ما بازدید کنید!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    منو اصلی