20 بسته‌ خاص هدیه سازمانی نوروز

هدیه دادن به مناسبت نوروز یکی از رسوم قشنگ ما ایرانی‌ها است. عید نوروز زمان دور هم بودن، شروعی تازه و محبت به یکدیگر است. یکی از انواع محبتی که شما می‌توانید به اطرافیانتان بکنید، هدیه دادن است. 

در این موقع از سال، بسیاری از کسب و کارها به دنبال بهترین بسته های هدیه سازمانی هستند تا به کارمندانشان برای قدردانی هدیه بدهند. 

اما همانطور که همه احتمالا متوجه شدیم، بسته‌های هدیه معمولا تکراری و کمی بی روح شده‌اند. 

ما در روستاتیش سعی داریم تا بهترین بسته‌های هدیه را به شما ارائه دهیم و دست از هدیه‌های تکراری و کسل کننده برداریم و هدیه‌هایی که سوغات مناطق مختلف از کشورمان است را فراهم کنیم. 

چه چیزی ما را متفاوت می‌سازد؟

روستاتیش به عنوان یک کارآفرینی اجتماعی تمام  محصولات خود را بر پایه هنر بومی و محلی طراحی می‌کند و از آنجا که با تولیدکنندگان ارتباط مستقیم دارد، حذف واسطه ها به کاهش قیمت تمام شده منجر شده است. ما در روستاتیش تلاش می‌کنیم تا کمترین تولید پسماند را داشته باشیم و تمام بسته‌ها با رویکرد محیط زیستی تولید می‌شوند. فرقی ندارد که شما یک شرکت بزرگ یا یک کسب و کار کوچک باشید، روستاتیش با توجه به حس و حال و خواسته شما بسته هدایا سازمانی را طراحی می‌کند و شما می‌توانید در جزئی ترین موارد، محصولات را شخصی سازی کنید.

همچنین با حمایت از این محصولات بومی، به معیشت زنان هنرمند روستایی نیز کمک کرده‌اید و با توجه به اینکه درصدی از فروش این محصولات به پروژه‌های روستایی بازمی‌گردد، شما هم سهمی در پیشبرد آنها داشته‌اید. 

1- بسته هدیه ترشه جان

این بسته شامل ترشی بنه زاگرس، ترشی انبه بلوچستان، بیلهر سمیرم، ترشی لیمو بلوچستان یا ترشی نازخاتون مازندران در بانکه در چفتی می‌شود که با توجه به انتخاب شما در یک عدد سینی کوچک اردور خوری چوبی سه خانه قرار می‌گیرد. انتخاب ترشی‌های خاص و متنوع، هم هدیه شما را کاربردی و دوست‌داشتنی می‌کند و هم افراد می‌توانند این مزه های جدید را بچشند. 

2- بسته هدیه جان پرور

این بسته شامل زیتون پروده رودبار، پروده عناب بیرجند، پروده آلوچه، آلو و…. شهمیرزاد در بانکه در چفتی می‌شود که در یک عدد اردور خوری چوبی سه خانه قرار گرفته و با بسته بندی جعبه کیبوردی به همراه باند رول و شناسنامه ارائه می‌شود. 

اگر به دنبال بسته‌ای با قیمت مناسب‌تر ستید، این بسته گزینه بسیار خوبی است. 

بسته هدیه سازمانی نوروز 1402 (24)
بسته هدیه سازمانی نوروز 1402 (20)

3- بسته هدیه رب جان 

این بسته شامل یک عدد بطری رب زرشک افین، یک عدد بطری رب انار ساوه و یک عدد بطری رب ازگیل جنگلی( کنس دوشو) سوادکوه است که مانند بسته‌های بالا در یک عدد اردور خوری چوبی سه خانه قرار گرفته و بسته‌بندی شده. این سه بسته طعم‌های سنتی و مختلف ایرانی را کنار هم قرار داده و مطمئنا گیرنده را شگفت‌زده خواهد کرد.

بسته هدیه سازمانی نوروز 1402 (1)

می‌شود برای هر رابطه‌ای طعم خاصی را در نظر گرفت. بعضی از دوستان شــیرین و بعضی دیگر لحظات تلخ‌شان بیشتر است. بعضی‌ها را بــه نمکشان می‌شناسیم و بعضی دیگر را…

 بعضی دیگــر را هرچقـدر هــم که فکر کنید، شما را یاد طعم و مزه خاصی نمی‌اندازند. مزه‌ها رابطه‌ها را عمیق می‌کنند و به آنها جان می‌بخشند. این طور نیست؟

اگر شما علاقه به بسته‌ها با محصولات و طعم‌های مدرن‌تر و همه‌گیرتری دارید، ما بسته‌های زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

4- بسته هدیه خوشحالی

این بسته شامل دیپ پستو، دیپ هریسا و دیپ زعتر در سه عدد بانکه در چوبی است که به همراه یک عدد کیسه نان خشک محلی کاشان و یک عدد اردور خوری چوبی سه خانه و یک عدد کارد کره خوری دسته چوبی، در جعبه کیبوردی به همراه باند رول و شناسنامه بسته‌بندی شده و به فروش می‌رسد. 

5- بسته هدیه شادی سالاد (سس‌های ترکیبی)

این بسته دارای دو نوع سس مختلف (سس ارده و سس انار و گردو) و یک شیشه روغن زیتون طعم‌دار که هم به عنوان سس سالاد مناسب است و هم برای استفاده‌های دیگر. این سه مورد در یک عدد سینی چوبی اردور خوری قرار گرفته و می‌تواند از بهترین و کاربردی‌ترین هدایای ممکن باشد. 

6- بسته‌ هدیه مزه‌دار 

مانند اسمش، این بسته شامل دو مورد از محبوب‌ترین آیتم‌های مزه دار شده است:

پنیر مزه دار شده در روغن زیتون در شیشه مکعبی گوجه خشک مزه دار شده در روغن زیتون در دو شیشه مکعبی و یک عدد اردور خوری چوبی دوتایی همراه با ظرف چوبی کوچک مخصوص سرو، برای شما آماده می‌شود

بسته هدیه سازمانی نوروز 1402 (17)
بسته هدیه سازمانی نوروز 1402 (19)

خارج از مزه‌ها و چاشنی‌های مختلف، ما به غذای شما هم احترام می‌گذاریم. 

غذاها احساس دارند و احساس‌شان را با مزه‌های منحصر به فردشان بــه ما می‌فهمانند. آدم که بی احساس شود، حرفی برای گفتن ندارد و غــذا کــه بی احساس شود، طعم و مزه‌اش را از دست می‌دهد. ادویه‌ها همــان حس‌های پنهــان در غذا هســتند. شاید وقتی غذا آماده شده، فکر کنید که بودن و نبودن ادویه‌ها حس نمی‌شود، اما وقتی آنها را حذف کنید تازه متوجه حضور پر رنگشان می‌شوید. ما مطمئنیم شما هم به احساس غذایتان اهمیت می‌دهید. دو بسته زیر شامل ادویه‌هایی هستند که غذای شما را رنگارنگ می‌کنند. 

 خواندن بیشتر درمورد ادویه‌های بلوچی

7- بسته هدیه ادویه پودری 

این بسته شامل 6 عدد ظرف شیشه‌ای حاوی  پودر لبو، پودر شنبلیله، پودر برگ کاری، پــودر فلفل کشمیری، پودر اسفناج و پودر رزماری می‌شود که در یک جعبه چوبی دست‌ساز 16*16 قرار گرفته‌اند که حتی بعد از اتمام ادویه‌های داخلش، می‌تواند کاربردهای دیگری داشته باشد و دور ریخته نمی‌شود. 

اگر به دنبال بسته‌ای با قیمت مناسب‌تری هستید این بسته را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

8- بسته ادویه ملل 

اگر به امتحان کردن ادویه‌هایی از کشورهای مختلف دارید و دوست دارید اینمزه‌های جدید به غذایتان اضافه شود، این بسته برای شما مناسب است. 

این بسته شامل 6 عدد ظرف شیشه‌ای حاوی ادویه کاری کشمیری، ادویه ایتالیایی، ادویه کاری تایلندی، ادویه زعتر لبنانی، ادویه مکزیکی تاکو، ادویه یونانی و جعبه چوبی دســت‌ساز در ابعاد  30*10 سانتی متر می‌شود.

بسته هدیه سازمانی نوروز 1402 (10)

هدیه هــا تکه هایی از عشــق، مهربانی و لبخنــد یــک انســان هســتند کــه بــه انسان دیگری تقدیم می‌شوند. آنها حامل پیام هــای مهمــی هســتند؛ پیام هــایــی کــه یــک دنیــا حــرف دارنــد. سفر به سرزمین‌های مختلف یکی از بهترین هدایای ممکن است. این سفر کوچک می‌تواند حتی به شکل هدیه‌ و سوغات باشد تا دید بهتری از اقواممان به ما بدهد. بسته‌های زیر هرکدام شامل هدایایی از استان‌های مختلف هستند:

9- بسته هدیه لیکو (تحفه‌ای از سیستان و بلوچستان) 

این بسته شامل ترشی انبه یا ترشی لیمو سرباز در بانکه چفتی متوسط و کشک زرد سیستان در بانکه چفتی کوچک می‌شود که این دو مورد همراه ادویه آچار بلوچی در بانکه چفتی کوچک و یک عدد تابلو سوزن دوزی بلوچ در بسته سبد در دار حصیری ایرانشهر قرار گرفته‌اند.

10- بسته هدیه (تحفه ای از استان خوزستان)

 این بسته دارای بادام کوهی (الوک از کوههای زاگرس) ، سس ارده بهبهان، ادویه آبادان در بطری شیشه‌ای و یک عدد بطری شیشه‌ای تره کوهی اندیکا در کیسه پارچه‌ای کلوچه دزفولی است. همه این‌ها در بسته بندی سبددردار کپوبافی دزفول به همراه منگوله پشم قرار می‌گیرند.

11- بسته هدیه آتیشونی (تحفه ای از خراسان بزرگ) 

این بسته شامل زرشک افین، کشک بنفش بیرجند( قروتی) در بطری شیشه در چوب پنبه، کلوچه زنجبیلی بیرجندی، عناب خشک در کیسه پارچه‌ای دستبافت و حوله دست و صورت دستبافت خوسف به همراه عروسک بومی دوتوک تاجمیر می‌شود. بسته بندی در باکس پارچه ای برندد شده انجام شده است.

12-بسته اسپریچو‌ (تحفه‌ای از استان کرمان)

 این بسته شامل یک عدد زیر لیوانی پته دوزی است که در کنار پسته رفسنجان در کیسه پته دوزی شده و قطاب کرمان قرار دارد. عروسک جاسوییچی مولک جان و پودر قهوه خرما شهداد هم در این بسته وجود دارند که همراه با بسته بندی حصیری جازموریان بسته بسیار زیبایی را تقدرم شما می‌کند.

زیبایی هــا هرچــه کــه باشــند، طعم آشنایی دارنــد؛ طعمــی شــبیه بــه یــک شــیرینی اصیــل در دل کویر!

کنار هم بودن مزه دارد. مزه‌ای که شاید در جای دیگری پیدایش نکنید. برای ما مهــم اســت کــه ایــن طعم هــا و مزه‌ها بــه ماندگاری  لحظات خوب شــما باشند. 

13- بسته هدیه شورینی جان 

این بسته شامل پسته شور محلی دامغان در بانکه درچوبی بزرگ ، بادام پوست کاغذی شهمیرزاد در بانکه در چوبی متوسط، بستنی خشک مخلوط در بانکه در چوبی کوچک درون یک عدد اردور خوری چوبی می‌شود. 

14- بسته هدیه شبدر کپو

این بسته دارای جاشکلاتی کپوبافی است که در یک سینی اردور خوری چهارخانه چوبی قرار می‌گیرد. درون جعبه‌های کوچک کپوبافی،  پسته شور، بادام پوست کاغــذی، مویــزو بــادام هنــدی موجود است.

بسته هدیه نوروز شورینی جان

15-بسته هیل گل 

این بسته شامل آجیل مخلوط شیرین، برگه زردآلو، سوهان عسلی کنجدی(بشتزیک) در سه عدد جاشکلاتی کپوبافی و یک عدد سینی چوبی می‌شود که همه در جعبه کیبوردی کرافت بسته بندی می‌شوند.  این بسته یکی از محبوب‌ترین بسته‌های هدیه روستاتیش است.

16- بسته انارتاک 1

این بسته شامل: آجیل مخلوط شیرین، میوه خشک، سوهان عسلی کنجدی(بشتزیک) درون سه عدد بانکه سرامیکی در سه سایز و یک عدد سینی چوبی است. روی بانکه‌های سرامیکی با دست نقاشی شده و طرح‌های رنگارنگ و زیبایی دارد که هر کسی از داشتنش شاد می‌شود.

17 – بسته هنار

این بسته شامل یک عدد جاشکلاتی سرامیکی مربعی نقاشی شده است. طرح‌های روی سرامیک برگرفته از داستان‌ها وطرح‌های قدیمی است که هرکدام معنی خود را دارند. در این جعبه آجیل مخلوط شیرین بسته بندی قرار می‌گیرد که در جعبه کیبوردی کرافت بسته بندی می‌شوند.

ست بانکه سرامیکی (4)

هدایایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، همه شامل اقلام دست‌ساز است که توسط زنان هنرمند روستاها ساخته شده. دست‌هایی که چیزی خلق می‌کننـد، در هر تار و پود و در هر نقش و نگاری که می‌آفرینند، عشق جاری می کنند. مــا معتقدیــم کــه دســت ها همیشــه قابــل احترامنــد و دســت هایی که چیــزی خلــق می‌کنند، بــه زیبایی دنیا اضافه کرده‌انـد. چه خوب است که شما هم در جاری کردن و رواج دادن این زیبایی و عشق با ما شریک باشید. 

18- حوله‌های دستبافت الیاف طبیعی

این حوله‌های دستبافت تمام پنبه یکی از بهترین هدایا برای تمام افراد است زیرا در آن از الیاف و رنگ طبیعی به کار رفته و نه به پوست شما و نه به محیط زیست آسیبی می‌رسانند. این حوله ها در سایز ها و رنگ های مختلف درون بسته‌بندی پارچه‌ای قرار می‌گیرند.

19- پک کوسن گلدوزی خراسان

پارچه این کوسن‌ها دستبافت است و توســط زنــان در روستاهای خوسف  خراسان جنوبی بافته و گلدوزی می‌شود و در نهایت توسـط دختــران دارای معلولیت گروه دستان پرتوان در بیرجند آسترکشی و دوخته می‌شـود. در این پک چند کوسن با طرح‌های زیبا و خاص در یک کیف پارچه‌ای قرار می‌گیرند. 

20- قاب پته‌دوزی کرمان

این پته‌ها توسط دختران گروه گوجینو در کویر شهداد سوزندوزی می‌شوند. سود فروش پته‎ها صرف احیای قنات در روستاهای کویری منطقه می‌شود. 

پته از محبوب‌ترین صنایع دستی ایرانی است. چه کسی دوست ندارد یکی از این قاب‌های زیبا و ارزشمند در خانه‌اش داشته باشد؟ 

چند نمونه از قاب‌های پته دوزی روستاتیش: 

1- قاب پته دوزی قهر و آشتی 

2- قاب پته دوزی طوطی و بادام 

3- قاب پته دوزی درخت سرو 

 

 

اگر به ین متن علاقه داشتید، از تمام مطالب مربوط به هدایای شرکتی ما بازدید کنید!

تابلو پته‌ دوزی قاب شده طرح بته جقه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    منو اصلی