خرید بهترین هدیه برای منزل نو

یکی از رسم‌ها و عادت ما ایرانی‌ها این است که برای افرادی که به خانه نو می‌روند، هدیه‌ای ببریم و تهیه منزل جدید را به آنها تبریک بگوییم و همچنین برای آنها آرزوی خیر و برکت و شادی در خانه جدید بکنیم. هدیه منزل نو معمولا هدیه‌ای ارزشمند است که از آن درتزیین خانه می‌توان استفاده کرد. برای تهیه این هدیه معمولا افراد درگیر سوال کادو خونه نویی چی ببرم؟ می‌شوند و ما هم در اینجا سعی کرده‌ایم به این سوال پاسخ دهیم و هدیه‌هایی ارزشمند را به شما معرفی کنیم.

ایده‌ها و پیشنهاد‌هایی برای هدیه منزل نو

هدیه‌های مختلفی را می‌توانید به عنوان هدیه منزل نو برای دوستان و اقوام خود در نظر بگیرید. در انتخاب هدیه موارد مختلفی دخیل است و در نهایت با گرفتن فصل مشترکی از آنها هدیه انتخاب می‌شود. از جمله این موارد می‌توان  به میزان مبلغی که در نظر گرفته شده، سلیقه صاحب خانه، سلیقه شما، سبک و دکوراسیون خانه، نسبت شما با فرد و مواردی دیگر اشاره کرد. در ادامه این مطلب پیشنهادهایی برای خرید چشم روشنی خانه آمده است و شما می‌توانید متناسب با شرایط هر یک را انتخاب کنید. اگر دوست داشتید نظر خود را هم در مورد دیگر مواردی که شما به هدیه خانه نو انتخاب می‌کنید، با ما در میان بگذارید.

 

خرید تابلو هدیه ای ارزشمند و ماندگار

تابلو یکی از یادگاری‌های بسیار ارزشمند است که با نصب شدن روی دیوار همیشه از شما در خانه دوست‌تان به یادگار می‌ماند. تابلو خود انواع بسیار مختلفی دارد، از جمله انواع تابلو می‌توان به تابلو سوزندوزی، تابلو نقاشی، تابلوهای گلدوزی، تابلو پته دوزی، تابلو نقره و مواردی دیگری اشاره کرد.

تابلو فرش و تابلو نقره قیمت‌های بالایی دارند، تابلو‌های پته دوزی و نقاشی هم انواع مختلفی دارند و بازه قیمتی آنها گسترده است. تابلو پته دوزی در کنار قیمت مناسب‌، ارزش بسیار بالایی هم دارد، زیرا تماما کار دست است و فردی با عشق و علاقه آن را خلق کرده است و انرژی پشت آن بسیار بالا است و می‌توانید آن را به عنوان هدیه منزل نو خریداری کنید.

تابلو پته دوزی درخت زندگی

از بین تابلو‌های پته دوزی می‌توان به تابلو پته دوزی طرح درخت زندگی که قاب شده هم است، اشاره کرد. این طرح در دستان هنرمند دختران روستای شفیع آباد شهداد جان می‌گیرد. جالب است بدانید این گروه که با نام گوجینو فعالیت می‌کنند، سود فروش محصولات خود را برای احیای دوباره قنات‌های سرزمینشان صرف می‌کنند. از این‌رو با تهیه این هدیه هم کمکی به احیای قنات‌های شهداد کرده‌اید و هم هدیه‌ خانه نو برای دوست‌تان را تهیه کرده‌اید.

 

 

تابلو پته دوزی طرح درخت سروی

اگر دنبال تابلو دست بافت ارزان‌ قیمت‌تری هستید، نگاهی به تابلو پته دوزی طرح درخت سروی بیندازید. این تابلو یکی از انواع رودوزی‌های ایرانی است. رودوزی به معنی آن است که در این کار از طرح‌های قدیمی و اصیل ایرانی استفاده شده است. درخت سرو در بین ایرانیان نماد استقامت، آزادگی، پایداری و سربلندی است.

خرید رومیزی

خرید رومیزی هم از دیگر مواردی است که به عنوان چشم روشنی خانه می‌توانید آن را هدیه دهید. رومیزی هم انواع مختلفی دارد و در سبک‌های مدرن و کلاسیک دوخته می‌شود. برای تهیه رومیزی حتما به سلیقه فردی که می‌خواهید برایش هدیه ببرید و همچنین سبک خانه و دکوراسیون داخلی خانه او توجه کنید. اگر عاشق کارهای سنتی و دست بافت است می‌توانید موارد زیر را از سایت روستاتیش به صورت آنلاین برای او تهیه کنید. مثلا رومیزی رانر گلدوزی سرو و رومیزی رانر گلدوزی مرغابی گزینه مناسبی است. 

دیوار کوب هدیه منزل نو

دیوارکوب‌ها هم انتخابی جذاب برای هدیه منزل نو هستند. یکی از سبک‌های دکوراسیون که در دکوراسیون‌های امروزی دیده می‌شود، تزیین دیوار با دیوارکوب‌هایی با طرح‌های مختلف است. به حتم شما هم چنین سبک چیدمانی را در خانه یا رستوران‌ها و دیگر مکان‌ها مشاهده کرده‌اید. اگر فردی که می‌خواهید برای او کادو خونه نویی ببرید به این سبک چیدمان علاقه‌مند است، کارتان راحت می‌شود. زیرا می‌توانید بسته به مبلغی که در نظر گرفته‌اید تعداد و مدل‌های مختلفی از دیوارکوب‌ها را تهیه کنید. دیوار کوب کپوبافی با نقش انار و دیوارکوب کپوبافی طرح دختر اسب سوار که در سایت روستاتیش موجود است، از دیوارکوب‌های سنتی، دست بافت و با طرح مدرن است که می‌توانید هر یک از آنها را تهیه کنید.

کوسن هدیه‌ای ارزان، مناسب و به یاد ماندنی

از دیگر گزینه‌های  ی که برای خرید کادو خانه نو می‌توانید درنظر بگیرید، کوسن است. کوسن‌ها در جنس‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند و قیمت آنها نیز بسته به جنس با هم متفاوت است. در انتخاب و خرید کوسن حتما به سبک دکوراسیون و سلیقه فرد توجه کنید و کوسن مناسبی را برای او تهیه کنید.

اگر فردی که می‌خواهید برای او هدیه منزل نو تهیه کنید، به نماد‌های ایرانی علاقه‌مند است می‌توانید کوسن گلدوزی طرح‌های سنتی روستاتیش را برای او تهیه کنید. این کوسن از الیاف طبیعی تهیه شده و طرح روی آن نیز دست دوز است و توسط زنان نشتیفان خواف دوخته شده است. در سایت روستاتیش انواع مختلفی از کوسن‌ها با طرح‌های گلدوزی مختلف وجود دارد که همگی آنها کار دست زنان و دختران روستایی است و بسیار زیبا است. شما می‌توانید برای تهیه کوسن‌های جذاب و مناسب برای کادو منزل نویی یک یا چند طرح‌ از این کوسن‌ها را انتخاب کنید.

لوازم خانه هدیه منزل نو برای افراد نزدیک

یکی دیگر از هدیه‌های مناسب و ارزشمند برای خانه نویی، لوازم خانه است. انتخاب لوازم خانه به عنوان هدیه تنها در زمانی پیشنهاد می‌شود که شما بدانید فرد به آن وسیله نیاز دارد و قصد خرید آن را دارد. تنوع لوازم خانگی بسیار زیاد است و می‌توان به دستگاه قهوه ساز، چایی ساز، ساندویچ میکر، ترازوی دیجیتال، ساعت دیواری، قالیچه و بسیاری دیگر اشاره کرد. این نوع هدیه معمولا برای دوستان و افراد نزدیک مناسب است که شما از نیاز آنها مطلع هستید.

ظرف‌های سنتی

یکی دیگر از هدیه‌های نفیس و ماندگار برای کادو خانه جدید، ظرف‌های سنتی است. ظرف‌های سنتی در ایران انواع مختلفی دارد که در زیر به آنها اشاره شده است، همچنین در هر سبک هم تنوع بالایی مانند شکلات خوری، پارچ، کاسه، گلدان و … وجود دارد. تمامی موارد زیر جزو ظرف‌های سنتی هستند و می‌توان بسته به سلیقه خود هر یک از آنها را برای هدیه منزل نو تهیه کنید.

  • ظرف‌های مسی ساده، ظرف مسی ترکیب شده با میناکاری، خاتم کاری
  • ظرف‌های سرامیکی
  • ظرف‌های فیروزه کوب
  • ظرف‌های خاتم کاری
  • ظرف‌های میناکاری
  • ظرف‌های قلم زنی اصفهان

رومیزی‌های سیم زری

یکی از بهترین و خاص ترین هدایایی که شما می‌توانید برای منزل نو تهیه کنید رومیزی‌های سیم زری است. این رومیزی های رنگارنگ و خاص به دست زنان هنرمند و پرتلاش روستای سیاه رودبار در استان گلستان با دارهای پارچه‌بافی خانگی بافته شده‌اند. جنس الیاف به کار رفته در این پارچه نخ پنبه است و نوارهای زری و براق هم در کنار آنها به کار رفته است. این پارچه در رنگ‌های شاد و چشم‌نواز بافته شده است که می‌توانید رنگ‌بندی آن را با توجع به لوازم خانه و سلیقه فرد مورد نظر تطبیق بدهید. 

گل و گلدان

یکی دیگر از مواردی که می‌توانید برای هدیه منزل نو تهیه کنید، گل و گلدان است. هر فردی از داشتن گل و گلدان در محل کار و خانه‌‌اش لذت می‌برد و این یک انتخاب راحت و آسان است. گل و گلدان از نظر قیمتی هم بازه بسیار گسترده‌ای دارد و می‌توانید با هر مبلغی که در نظر گرفته‌اید گلدانی انتخاب کنید. در خرید گل و گلدان به شرایط نگه‌داری گیاه توجه کنید و گیاهان آپارتمانی را انتخاب کنید که با شرایط داخل خانه سازگار هستند. گلدانتان را می توانید داخل باکس های حصیری یا استندهای کپوبافت بگذارید تا هم جلوه زیباتری داشته باشد و هم ارزش آن بیشتر شود.

شمع و عود انتخابی برای هدیه منزل نو

اگر به دنبال چشم روشنی خانه نو با قیمت بسیار مناسب هستید، می‌توانید اقدام به خرید شمع، عود، اسماج و موارد این چنینی کنید. در حال حاظر شمع‌های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد و شما می‌توانید آنها را انتخاب کرده و هدیه دهید.

هدیه منزل نو آسان و با قابلیت نقد شوندگی بالا

یکی دیگر از هدیه‌های مناسب که می‌توانید به عنوان کادو منزل نو برای افرادی که زمان کمی در خانه جدید هستند، انتخاب کنید، هدیه‌هایی با ارزش مالی مناسب و نقد شوندگی بالا است. در این مورد می‌توان به خرید سکه و شمش اشاره کرد. شما می‌توانید متناسب با میزان مبلغی که در نظر گرفته‌اید، شمش یا سکه (سکه گرمی، ربع، نیم و تمام) تهیه کنید. همچنین می‌توانید از کارت‌های هدیه استفاده کنید و وجه نقدی را به عنوان هدیه به دوستان خود کادو دهید.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم با معرفی انواع مختلفی هدیه منزل نو، به شما کمک کنیم تا راحت‌تر و سریع تر بتوانید هدیه‌ای به عنوان چشم روشنی خانه برای اقوام، دوستان و آشنایان خود تهیه کنید. اگر به دنبال هدیه‌ای هستید که ازش مادی و معنوی بالایی داشته باشد، به سراغ کارهای دست ساز و دست بافت بروید. در سایت روستاتیش محصولات بسیار متنوعی ارایه می‌شود که تمامی آنها توسط زنان و دختران روستایی خلق شده است و در پشت هر یک از این محصولات انرژی و داستانی ارزشمند قرار گرفته است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    منو اصلی