سرامیک و ظروف سرامیکی به عنوان کادو

هدیه دادن یکی از آداب و رسومی است که از گذشته تا به امروز در بین مردم رواج داشته و باعث خوشحالی هر دو طرف می‌شود. خرید هدیه خود لذت بخش است و فردی که هدیه را دریافت می‌کند هم خوشحال می‌شود. یکی از گزینه‌هایی که می‌ توان به عنوان هدیه آن را در نظر ظرف‌های سرامیکی است. در هنگام انتخاب سرامیک و ظروف سرامیکی به عنوان کادو موارد مختلفی را لازم است در نظر گرفت و هدیه‌ای خاص را تهیه کرد. انواع مختلفی از ظرف‌های سرامیکی وجود دارد و برخی از مدل‌ها دست ساز هستند. خرید ظرف سرامیکی دست ساز حسی و حالی متفاوت به همراه دارد.

خرید ظرف سرامیکی دست ساز

در هنگام خرید سرامیک و ظروف سرامیکی به عنوان کادو می‌توان به سراغ ظروف سرامیکی دست ساز رفت تا هدیه‌ای منحصر به فرد را تهیه کرد. ظرف سرامیکی دست ساز هم از نظر طرح و مدل منحصر به فرد است و هم از گروه محصولات صنایع دستی به شمار می‌رود و ارزش بالایی دارد. مدل‌های مختلفی از ظروف سرامیکی دست ساز توسط هنرمندان تولید می‌شود و معمولا هدفی مشخص پشت این طراحی قرار گرفته است

تولید ظرف‌های سرامیکی

فرایند تولید ظرف‌های سرامیکی به دو صورت کارخانه‌ای و قالبی و دست ساز انجام می‌شود. فرایند تولید این محصول با دست حس و حالی فوق‌العاده دارد و به هنرمند این امکان را می‌دهد تا هر طرحی که دوست دارد را تولید کند.

معرفی سرامیک و ظروف سرامیکی به عنوان کادو

در اینجا قصد داریم چندی از گزینه‌های سرامیک و ظروف سرامیکی به عنوان کادو را به شما پیشنهاد کنیم. بیشتر محصولاتی که در ادامه معرفی می‌شوند ظروف سرامیکی دست ساز هستند و توسط زوج جوان و هنرمند یکی از روستاهای مرزی استان خراسان جنوبی تولید می‌شوند. طرح‌های نقاشی شده روی این ظرف‌های سرامیکی نیز به صورت دستی نقاشی شده و از طرح‌های اصیل و سنتی منطقه خراسان استفاده شده است. این طرح‌ها و نقش‌های اصیل ایرانی در گذشته بیشتر به صورت گلدوزی رواج داشته و نشانی از آیین این قوم است

شکلات خوری طرح انار سرامیک و ظروف سرامیکی به عنوان کادو

شکلات خوری سرامیکی طرح انار و غنچه یکی مواردی است که می‌توانید جهت هدیه آن را انتخاب کنید. این شکلات خوری درب دار است و روی بدنه و درب آن نقش‌هایی از انار و غنچه نقاشی شده است. این نقش از جمله نقش‌های اصیل ایرانی است که یادآور پیروزی روشنایی بر تاریکی است. این طرح همچنین نشانی از شب یلدا نیز است.

این ظرف برای نگهداری شکلات، شیرینی و آجیل مناسب است و درب آن نیز مانع از ورود گرد و خاک به داخل آن می‌شود. برای خرید ظرف سرامیکی دست ساز می‌توانید به سایت روستاتیش مراجعه کنید. در این سایت مدل‌های دیگری از شکلات‌ خوری سرامیکی دست ساز وجود دارد و می‌توان به طرح‌های زیر اشاره کرد.

قیمت ظرف سرامیکی بسیار مناسب است و در عین حال یکی از صنایع دستی ایرانی است و ارزش معنوی بالایی دارد.

سینی یکی از گزینه‌های انتخابی محصولات سرامیک و ظروف سرامیکی به عنوان کادو

امروزه سینی‌های سرامیکی با تنوع بالایی تولید می‌شوند و طرح‌های آنها بسته به ایده هنرمند انتخاب می‌شود. سینی‌های سرامیکی می‌توانند یکی از گزینه‌های مناسب برای هدیه دادن باشند. در انتخاب سرامیک و ظروف سرامیکی به عنوان کادو سلیقه فردی که می‌خواهید به او هدیه دهید را در نظر بگیرید و طرحی متناسب با سلیقه او را انتخاب کنید.

کاسه سرامیکی دست ساز طرح گل لاله

کاسه یا پیاله سرامیکی دست ساز طرح گل لاله یکی دیگر از گزینه‌های ارزان قیمت و مناسب هدیه دادن است. این کاسه تماما دست ساز است و طرح گل لاله نقاشی شده روی آن برگرفته از طرح‌های گلدوزی سنتی استان خراسان است. این کاسه دارای قطر حدودی ۸ سانتی‌متر و ارتفاع ۴ سانتی‌متری است. از آنجایی که این کار دست ساز است ممکن است در حد بسیار کمی اندازه آن تغییر کند

جا شکلاتی سرامیکی انار تاج نارنجی (1)

ست بانکه‌های سرامیکی

یکی دیگر از مدل‌های مرسوم و محبوب ظرف‌های سرامیکی، بانکه‌های سرامیکی است. اگر به دنبال خرید ظرف سرامیکی ارزان به عنوان هدیه به یک دوست هستید، این محصول می‌تواند انتخابی مناسب باشد. در بین انواع مختلف ست بانکه‌های سرامیکی، نگاهی به بانکه طرح انار نیز بیندازید که توسط زوج هنرمند روستای سربیشه و با دست ساخته شده است. نقاشی روی این فنجان نیز با دست نقاشی شده است.

ست رولت خوری و فنجان

از دیگر انواع سرامیک و ظروف سرامیکی به عنوان کادو می‌توان به ست رولت خوری و فنجان و قندان اشاره کرد. این ست‌ها زیبایی بی‌نظیری دارند و می‌توانید آنها را به صورت تک و ست خریداری کنید. طرح و نقش‌های این ست سرامیکی بسیار متفاوت است و می‌توانید بسته به سلیقه و سبک دکوراسیون منزل فردی که قصد تهیه کادو برای او را دارید، مدل مناسب را انتخاب کنید

انواع بشقاب‌های سرامیکی

یکی دیگر از ظرف‌های سرامیکی که برای هدیه دادن هم مناسب است، بشقاب‌های سرامیکی است. از این بشقاب‌ها هم به عنوان بشقاب، وسایل دکوری و هم دیوارکوب می‌توان استفاده کرد. بشقاب‌های سرامیکی با طرح‌های مختلفی تولید می‌شود و از نظر ظاهر، طرح، اندازه و رنگ با هم متفاوت هستند.

ظرف‌های فانتزی

یکی دیگر از انواع ظرف‌های سرامیکی، ظرف‌های فانتزی است. ظرف‌های فانتزی و دکوری دست ساز با دو هدف تولید می‌شوند. برخی از آنها طرح‌های ساده و مورد پسند اکثریت هستند مانند انواع طرح‌های حیوانات، یا حتی رنگ‌های ساده زیبا. و برخی دیگر با توجه به هدف و ایده هنرمند خلق شده و معمولا مفهومی عمیق پشت آنها قرار گرفته است. از این ظرف‌ها می‌توان برای تزیین خانه و محل کار استفاده کرد. نمونه‌ای از ظرف‌های کوچک یا فانتزی، شات‌های کوچک سرامیکی رنگی است ک شما با توجه به سلیه‌تان می‌توانید آن را در خانه بچینید و یا هدیه بدهید. رنگ‌های پاستل و محبوب آنها با هر سلیقه‌ای جور می‌شود.

خرید سرامیک و ظروف سرامیکی به عنوان کادو

خرید سرامیک و ظروف سرامیکی به عنوان کادو یک انتخاب بسیار مناسب است. قیمت این محصولات هم مناسب است و در کنار قیمت ارزان، زیبایی چشم نوازی هم دارد. محصولات سرامیکی کاملا سالم هستند و از مواد اولیه طبیعی ساخته شده‌اند و به بدن آسیب نمی‌زنند. همچنین این محصولات از هنر دستی اصیل ایرانی سرچشمه گرفته‌اند و به نوعی معرف فرهنگ و هنر ایرانی نیز هستند.

رنگ و لعاب استفاده شده روی ظرف‌های سرامیکی زیبایی بسیاری به آنها می‌دهد و حال و هوای فضایی که ظرف در آن قرار گرفته را تغییر می‌دهد. از طرفی دیگر از آنجایی که این محصولات با دست ساخته شده‌اند، عشق و انرژی سازنده خود را نیز با خود همراه دارند و با هر بار استفاده کردن از آنها لذت بسیاری را تجربه می‌کنید.

کلام آخر درباب سرامیک و ظروف سرامیکی به عنوان کادو

انتخاب سرامیک و ظروف سرامیکی به عنوان کادو انتخابی شایسته است و با این کار هم فرهنگ ایرانی را زنده نگه می‌دارید و هم به این صنعت کمک کرده‌اید. با خرید ظروف سرامیکی دست ساز به هنرمندان فعال در این حوزه هم در پایدار ماندن کسب و کارشان کمک کرده‌اید. در اینجا محصولاتی از سایت روستاتیش به شما معرفی شد. محصولات سرامیکی این مجموعه توسط زوج جوان و هنرمند مرزنشین ساخته می‌شود و تماما دست ساز است. برای مشاهده و خرید ظرف سرامیکی می‌توانید به این سایت مراجعه کنید و محصول مناسب خود را انتخاب کنید

اگر به ین متن علاقه داشتید، از تمام مطالب مربوط به هدایای ما بازدید کنید!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    منو اصلی