یکی از مواردی که بسیاری از شرکت‌ها باید به آن توجه کنند انتخاب هدیه سازمانی ویژه مدیران است. انتخاب هدیه نفیس برای مدیران بسیار مهم است. زیرا شما باید هدیه را به نوعی انتخاب کنید که علاوه بر تاثیرگذاری و ایجاد احساس رضایت مندی باعث شود شما به واسطه هدیه خاصی که تهیه کردید همیشه در ذهن مدیر باقی بمانید. این موضوع می‌تواند در بهبود روابط بین سازمانی و شخصی نیز نقش بسیار موثری ایفا کند. در این مقاله سعی داریم چند نمونه از هدایای خاص ویژه مدیران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب راحت‌تری انجام دهید. اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید تا انتهای مقاله در کنار ما بمانید.

هدیه رسمی و اداری برای مدیران

یکی از هدایای تبلیغاتی که برای مدیران بسیار رایج است استفاده از انواع ست‌ هدیه‌های مدیریتی است. این ست‌ها می‌توانند شامل انواع گوناگونی از اقلام مختلف شوند که به انتخاب شما بستگی دارد و یک هدیه سازمانی ویژه مدیران خواهد بود. قیمت این ست‌ها نیز بستگی به انتخاب اقلام مورد نظر شما برای هدیه دادن دارد و می‌تواند از رنج قیمتی متفاوتی را در بر بگیرد. 

در ست‌های اداری مردانه می‌توانید از انواع کیف‌ پول، خودنویس، خودکار، سررسید، دفترچه یادداشت، تقویم جیبی، جاسوئیچی، فلش مموری، کمربند، کراوات، سنجاق کروات و … استفاده کرد. انتخاب نوع این اقلام به روحیه شخصی که قصد هدیه دادن به او را دارید مربوط می‌شود.

اگر همیشه در هنگام انتخاب کروات برای هدیه دادن یک کروات معمولی را انتخاب می‌کردید این بار می‌توانید از کروات‌هایی که دارای تزئینات سوزن دوزی شده است استفاده کنید. حتی می‌توانید خیلی متفاوت‌تر عمل کنید و از تابلوهای پته دوزی و سوزن دوزی شده استفاده کنید. این هدایا بسیار ارزشمند هستند و به دلیل تکراری نبودن هم بسیار زیبا و ماندگار می‌شوند. 

آیا برای هدیه به مدیران خانم می‌توان از ست‌های اداری استفاده کرد

یکی از تصورات غلط در مورد نحوه استفاده از ست‌های اداری این است که افراد فکر می‌کنند این ست‌ها فقط ویژه مدیران آقا در ادارات و سازمان‌ها است. اما این تصور درستی نیست. بسیاری از ست‌های اداری را می‌توانید برای خانم‌هابه عنوان هدیه برای مدیر خانم نیز به کار ببرید. 

در ست‌های اداری خانم‌ها می‌توانید از کیف پول، خودنویس، گل سینه‌های میخک، روسری‌های تزئین شده با کار دست، آیینه جیبی، جاکارتی و … استفاده کنید. شما باید شرایط سنی و روحی مدیری که می‌خواهید به او هدیه دهید را در نظر بگیرید و به انتخاب هدیه بپردازید. 

اگر بخواهید برای هدیه سازمانی ویژه مدیران کمی خلاقانه‌تر عمل کنید و از دادن هدیه‌های تکراری اجتناب کنید می‌توانید از انواع هدایای هنر دست نیز استفاده کنید. این هدایا می‌تواند تا سال‌ها در ذهن فردی که به او هدیه می‌دهید باقی بماند و نشان از حسن توجه و روح هنری شما دارد. برای مثال می‌توانید از انواع دمنوش‌های گیاهی که دارای بسته بندی زیبا هستند برای هدیه دادن استفاده کنید. این هدیه می‌تواند هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان بسیار مناسب تلقی شود. همچنین هدایای جالبی مانند جعبه‌هایی با انواع چاشنی نیز بسیار جذاب هستند. 

یکی دیگر از مواردی که می‌توانید برای هدیه دادن به مدیران خانم از آنها استفاده کنید انواع شال‌های گلدوزی شده و سوزن دوزی شده است. در این کنار این شال‌های زیبا انواع کیف‌هایی با تزئینات سوزن دوزی و گلدوزی شده نیز در سایت روستاییش موجود است که می‌توانید با شال ست کنید. معمولا خانم‌ها از ست کیف و شال بسیار استقبال می‌کنند. 

انتخاب هدیه هوشمند استفاده از صنایع دستی| هدیه سازمانی ویژه مدیران

  1. یکی دیگر از هدایایی که می‌توانید برای مدیران در نظر بگیرید استفاده از هدایای هوشمند صنایع دستی است. صنایع دستی طیف بسیار وسیعی دارند و دست شما برای انتخاب نوع هدیه کاملا باز است. شما می‌توانید از انواع رومیزی‌های بزرگ در بسته بندی‌های حصیری برای هدیه دادن استفاده کنید. اگر فردی که قصد هدیه دادن به او را دارید عاشق تکنولوژي است می‌توانید از محصولاتی مرتبط با تکنولوژي استفاده کنید. این روزها که زندگی‌ها دیجیتالی شده است و همه به نوعی درگیر این نوع از زندگی شده‌اند یکی از هدایای خوب می‌تواند انتخاب محصولات این چنینی در نظر گرفته شود. مثلا پاور بانک یکی از این انتخاب‌ها است. زیرا نیاز به شارژ موبایل در همه جا و برای همه ایجاد می‌شود و پاور بانک به عنوان یک منبع شارژ همراه می‌تواند این مشکل را حل کند. اما چطور می‌توان یک هدیه کاملا دیجیتالی را که شاید روح هنر در آن دمیده نشده زیباتر کرد؟

حالا چطور آیا می‌توان این هدیه را جذاب‌تر کرد؟. استفاده از بسته‌بندی‌های سازگار با محیط زیست و یا استفاده از پاکت‌هایی که خودشان پارچه‌ای هستند و روی آنها نقش و نگارهایی با عشق دوخته شده و گلدوزی شده است می‌تواند هدیه شما را بسیار باارزش‌تر جلوه دهد. استفاده از جعبه‌های کوچک حصیری که کار دست هستند نیز بسیار مناسب است. استفاده از بسته بندی‌های سازگار با محیط زیست میزان اهمیت و دغدغه شما را به حفظ محیط زیست نشان می‌دهد. 

جعبه پذیرایی یک هدیه لوکس و ارزشمند

یکی از انواع هدایایی که می‌توانید برای مدیران در نظر بگیرید استفاده از جعبه‌‌های پذیرایی است. این جعبه‌ها می‌تواند شامل انواع شیرینی، شکلات‌های دست‌ساز، آجیل، چای و دمنوش، میوه خشک و موارد اینچنینی شود. این موارد به خودی خود بسیار جذاب هستند. اما اگر یک بسته بندی شیک و غیر تکراری هم برای آ‌نها تهیه کنید به هدیه سازمانی ویژه مدیران تبدیل می‌شود که بسیار هم تک و یونیک خواهد بود. 

اگر می‌خواهید به راحتی امکان انتخاب انواع بسته‌بندی برای این مورد را پیدا کنید و همچنین با انواع جعبه‌های پذیرایی و اقلام انتخابی آن نیز آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم به سایت روستاتیش سری بزنید و با انواع هدیه سازمانی لوکس که در این سایت گردآوری شده است آشنا شوید. تمام اقلام گرد‌آوری شده در این سایت از هنر دست روستا نشینان باذوق و هنرمند ایرانی تهیه شده است. 

ویژگی‌های هدیه سازمانی ویژه مدیران هدیه سازمانی برای مدیران

خلاقیت در انتخاب هدیه سازمانی برای مدیران حرف اول را می‌زند. یکی از مواردی که باید در انتخاب هدیه سازمانی برای مدیران به آن توجه کنید خلاقیت است. فرض کنید شما هم از هدایای تکراری مانند بقیه استفاده کنید. شاید هم مبلغ زیادی برای آن‌ هدیه پرداخت کنید اما چون تکراری است تاثیرگذاری چندانی نخواهد داشت. پس چاره چیست؟ شما می‌توانید با کمی دقت و فاصله گرفتن از خریدهای انتخاب‌های تکراری هدیه‌ای خاص و منحصربه‌فرد را انتخاب کنید. 

انتخاب این نوع از هدایا به مدیران نشان می‌دهد که شما برای آن‌ها ارزش قائل هستید و برای انتخاب هدیه، نوع بسته‌بندی و … وقت صرف کرده‌اید. این موضوع بسیار ارزشمند است و زیبایی و ارزشمندی هدیه شما را در نظر مدیر دو چندان جلوه می‌دهد. همچنین باید شان و جایگاه فردی که می‌خواهید به او هدیه بدهید را در نظر بگیرید و هدیه‌ای متناسب به او بدهید. 

هدایای خاص برای مدیران

اگر شما هم به دنبال انتخاب هدایای خاص برای مدیران هستید و از هدایای تکراری مانند خودکار و کیف پول خسته شده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به سایت روستاییش سری بزنید. در این سایت انواع محصولات هنری و بسیار زیبا برای هدیه دادن مشاهده خواهید کرد و از زیبایی این محصولات و بسته‌بندی آن‌ها شگفت زده خواهید شد. 

در این سایت برای انتخاب هدیه سازمانی ویژه مدیران هیچ مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید از انواع هدایای نفیس و هنر دست برای هدیه دادن به مدیران بهره ببرید. با گشتن در این سایت می‌توانید یک مجموعه زیبا و بی‌نظیر برای هدیه دادن تهیه کنید. به این شکل به طور حتم هدیه شما خاص‌ترین و ویژه‌ترین هدیه خواهد بود. 

هدایای سازمانی لوکس ویژه مدیران |هدیه سازمانی ویژه مدیران

برای اینکه بتوانید مدیر خود را تحت تاثیر قرار دهید می‌توانید از هدایای خاص و نفیسی استفاده کنید که علاوه بر ارزش مادی ارزش معنوی بسیار زیادی هم دارد. برای مثال می‌توانید از انواع رومیزی‌های قلمکار در انواع گرد، مربع، مستطیل و … در ابعاد مختلف استفاده کنید. این هدایا علاوه بر اینکه هنر دست هستند زیبایی بسیار چشم نوازی دارند و زینت بخش منزل خواهند بود. 

همچنین هدایای بسیار خاص برای هدیه سازمانی ویژه مدیران می‌تواند شامل انواع ظروف نقاشی‌ شده با دست، پیاله‌های سرامیکی دست ساز، بشقاب‌های کپو بافی شده و استندهای گل کپوبافی شده پایه‌دار نیز شود. ظروف قلم‌زنی شده، انواع ظروف مینا کاری با بسته بندی بسیار زیبا، انواع لیوان‌های دست‌ساز و … شود. در کنار این هدایای زیبا انواع تابلوهای پته دوزی شده و قاب شده نیز برای انتخاب ارائه شده است. 

بسته بندی‌های سازگار با محیط زیست 

یکی از نگرانی‌های امروزه بشر در سراسر جهان آلودگی محیط زیست است. این موضوع باید دغدغه هر فرد آگاه و با بینش ایرانی نیز شود که از آلودگی بیشتر محیط زیست جلوگیری کند. مطمئنا اهمیت به این موضوع در انتخاب‌های ما از چشم هیچ فردی مخصوصا مدیران دور نخواهد ماند. انتخاب محصولاتی که دارای بسته بندی سازگار با محیط زیست هستند نشان از حسن توجه شما به این موضوع حیاتی دارد و مطمئنا از نظر مدیران آگاه بسیار ارزشمند خواهد بود. 

همچنین شما می‌توانید برای قرار دادن هدیه خود به جای استفاده از انواع کاغذ کادو از ساک‌ها یا کاورهای دست دوز استفاده کنید. این ساک‌های پارچه‌ای معمولا دارای گلدوزی یا سوزن‌دوزی هستند که خودشان به تنهایی هدایایی بسیار ارزشمند تلقی می‌شوند. همچنین مانند کاغذ‌های کادو دور انداخته نمی‌شوند و به عنوان یک ساک دستی بسیار زیبا مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

در چه مناسب‌هایی به مدیران هدیه می‌دهید

شما برای هدیه به مدیران سازمان‌ها باید مناسبت‌ها را در نظر بگیرید. برای مثال اگر از روز تولد مدیر سازمان اطلاع دارید می‌توانید از این روز خاص برای هدیه دادن استفاده کنید. همچنین عید نوروز نیز فرصت بسیار مناسبی برای ارسال هدیه سازمانی ویژه مدیران است. یکی دیگر از مناسب‌های بسیار خوب شب یلدا است که می‌توانید از پکیج‌های مناسب این شب که شامل انواع آجیل و خشکبار است استفاده کنید. 

در سایت روستاتیش انواع این پک‌های سازمانی برای هدیه به مدیران در دسترس شما عزیزان قرار دارد و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای اطلاع از انواع هدایا و قیمت‌های آن‌ها می‌توانید به این سایت مراجعه کنید و قیمت‌ها مطلع شوید. همچنین امکان خرید غیر حضوری نیز برای شما میسر است. با خرید صنایع دستی علاوه بر اینکه هدیه‌ای بسیار خاص به مدیران می‌دهید از زنان روستا نشین و هنرمند ایرانی نیز حمایت خواهید کرد. 

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم در مورد هدیه سازمانی ویژه مدیران مطالبی را با شما در میان بگذاریم. انتخاب‌های بسیاری برای تهیه هدیه مدیریتی وجود دارد و شما هم می‌توانید با توجه به نوع سلیقه و شخصیت مدیری که می‌خواهید به او هدیه دهید انتخاب مناسبی انجام دهید. استفاده از ست‌های مدیریتی در کنار انواع بسته‌های بسیار زیبا برای هدیه می‌تواند نشان از حسن انتخاب شما تلقی شود. همچنین برای مدیران خانم می‌توانید از انواع هدایای متنوع و بسیار زیبا استفاده کنید که هدایای تهیه شده با دست از زیبایی و ارزش دوچندانی بهره‌مند هستند. 

اگر به ین متن علاقه داشتید، از تمام مطالب مربوط به هدایای شرکتی ما بازدید کنید!

دانلود کاتالوگ هدایای سازمانی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    منو اصلی