14 بسته هدیه سازمانی برای شب یلدا

شب یلدا را بلندترین شب سال می‌خوانند، سردترین و سیاه‌ترین شب سال حتی، پر قصه‌ترین و منتظرترین شب که به امید روشنی سحر و به شیرینی قصه مادربزرگها و نور خنده بچه‌ها و گرمای آن چراغ  خوب و روشن خانه سر می‌شود .

شب یلدا را  شب تولد نور هم گفته‌اند، رسیدن نور تند سحر برای دریدن تاریکی.

بعد هم شب چله، شب دورهم بودن، شب باهم بودن، دست در دست هم چشم دوختن به سیاهی و آرزوی پارگی کوچکی در این پیرهن تاریک روزگار.

قصه‌ای که هزار سال است به گوش ما گفته شده و شاید هزارسال دیگر هم گفته شود .

شاید هزارسال بعد اصلا مادر بزرگی بچه‌ها را پشت پنجره‌ای ببرد و روشنی برف و سرخی آسمان شب زمستانی را نشان بدهد و بگوید که اگر بلند بخندند، اگر بلند و روشن بخندند، به خاطر آن سیاهی گیس و سپیدی قلبشان هر شب و روز تاریکی تمام می‌شود.

به قول سعدی بزرگ : آخری بود آخر، این شبان یلدا را شبی خوش می‌شود…

روستاتیش امسال نیز مانند سالهای گذشته هدایایی مناسب شب یلدا برای سازمانها طراحی و تولید نموده است که همسو با اهداف و سیاست کاری روستاتیش است. روستاتیش تلاش دارد تا علاوه بر زیبایی هدایایی کاربردی و به دور از دور ریز تولید نماید.

اما آنچه روستاتیش را متفاوت می‌سازد:

روستاتیش به عنوان یک کارآفرینی اجتماعی در حوزه توانمندسازی زنان و دختران، تمام محصولات خود را بر پایه هنر و محصولات بومی طراحی می‌کند و از آنجا که با تولیدکنندگان روستایی ارتباط مستقیم دارد، حذف واسطه‌ها، به کاهش قیمت تمام شده نیز منجر شده است.

تمام بسته‌های هدیه روستاتیش با رویکرد محیط‌زیستی طراحی شده است و کاربردی اند.

فرقی ندارد که یک سازمان بزرگ چندهزار نفره باشید یا شرکت کوچک چند نفره. روستاتیش یک هدیه ویژه و منحصر بفرد با حس و حال سازمان شما طراحی می‌کند که می‌توانید در جزئی‌ترین موارد، شخصی‌سازی‌های ویژه سازمانتان را به آن اضافه نمایید.

شما به عنوان شرکت‌ها و سازمان‌های مسئولیت پذیر می‌توانید با انتخاب تولیدات و هنرهای زنان روستایی علاوه بر تهیه محصولات ایرانی و اصیل به معیشت زنان روستایی نیز کمک نمایید.

همچنین با توجه به بازگشت درصدی از سود فروش محصولات به پروژه‌های توسعه روستایی، سهم قابل توجهی در پیشبرد این پروژه‌ها داشته باشید.

معرفی پک های یلدایی 1401

 پک هدیه یلدا ماه جبین

پک هدیه یلدا ماه جبین ترکیبی از صنایع دستی و خوراکی‌های جذاب شب یلداست و هدیه مناسبی ویژه شرکتها و سازمانها برای کارمندان و همکاران در شب یلداست.

این بسته شامل پسته، انجیر خشک، لواشک لقمه‌ای، سه عدد کاسه کپوبافی، یک عدد سینی چوبی و بسته‌بندی در جعبه کیبوردی کرافت است.

 

پک هدیه یلدا هیل گیل

این بسته یلدایی نیز شامل جعبه‌های کپوبافی و شیرینی و آجیل است.

این بسته شامل آجیل مخلوط شیرین، برگه زردآلو، سوهان عسلی کنجدی(بشتزیک)، سه عدد جاشکلاتی کپوبافی یک عدد سینی چوبی و بسته‌بندی در جعبه کیبوردی کرافت می‌شود.

بشتزیک شیرینی اصیل مازندرانی است که در مناسبتهای سنتی خصوصا یلدا زنان به صورت خانگی آن را درست می‌کنند

هدیه یلدا هنار

هنار به معنی انار در زبان کردی است.

این پک هدیه بسیار جمع و جور و سبک است. آجیل شیرین در یک شکلات خوری سرامیکی با طرح انار که هم جلوه خوبی دارد و هم کاربردی است.

پک هدیه یلدا انارتاک

در زبان بلوچی به درخت انار، انارتاک گفته می‌شود. این بسته یلدایی شاملآجیل مخلوط شیرین، میوه خشک، سوهان عسلی کنجدی(بشتزیک)، در داخل بانکه‌های سرامیکی دستساز است که روی آن طرحهای سنتی انار برگرفته از گلدوزی های قدیم خراسان نقاشی شده‌است که همگی روی سینی چوبی قرار می‌گیرند. شما می توانید بانکه ها را هم در سه سایز مختلف و هم در سه سایز یکسان به سلیقه خودتان سفارش دهید.

پک هدیه یلدا اناردون

این بسته شامل یک عدد کاسه سرامیکی دستساز، آجیل مخلوط شیرین در کیسه پارچه‌ای متخال نقاشی شده و بسته‌بندی در جعبه کیبوردی کرافت است. کاسه طرح انار را هم می توانید به صورت ساده و هم نقاشی شده سفارش دهید.

پک هدیه یلدا قندیل

بسته هدیه یلدا قندیل شامل یک عدد انار سرامیکی دستساز آجیل مخلوط شیرین  در ظرف شیشه‌ای، باسلوق لقمه‌ای در ظرف شیشه‌ای

آلبالو خشک و یک بسته تیله رنگی به یاد ایام کودکی و برای سرگرم شدن و بازی در شب یلداست. تمام این محتویات در در جعبه چوبی درب کشویی بسته بندی شده است.

پک هدیه یلدا سیه گیسو

این بسته شامل یک عدد انار سرامیکی دستساز، یک عدد کاسه سرامیکی دستساز با درب چوبی، آجیل مخلوط شیرین، انجیر و آلبالو خشک

در کیسه سنتی استان گلستان(کیسه قند) و جاسوییچی عروسک بومی بدون چهره است. محتویات این هدیه نیز در جعبه حصیری دربدار بسته بندی شده است.

پک هدیه یلدا بسته روشن شب 1

پک یلدایی روشن شب، ترکیبی از گل آرایی یلدایی و آجیل و شیرینی های مخصوص یلداست.

این بسته شامل آجیل مخلوط شیرین، میوه خشک مخلوط، آلبالو خشک، سوهان عسلی کنجدی در جعبه حصیری، گندم شاهدونه و یک عدد انار تازه است.

در این بسته گل آرایی با انواع گل خشک انجام شده است و بسته‌بندی در جعبه چوبی است.

پک هدیه یلدا بسته روشن شب 2

این بسته شامل آجیل مخلوط شیرین، در بانکه شیشه‌ای چفتی، آلبالو خشک در ظرف شیشه‌ای، باسلوق لقمه‌ای و آبنبات لاکچری در ظرف شیشه‌ای و یک عدد انار تازه به همراه گلدان گل داووی در بسته بندی در جعبه چوبی است.

بسته هدیه یلدا روشن شب 3

این بسته شامل آجیل مخلوط شیرین در بانکه شیشه‌ای چفتی، آلبالو خشک، باسلوق لقمه‌ای،انجیر خشک در کیسه پارچه‌ای متخال، میوه خشک مخلوط در کیسه پارچه‌ای متخال و گندم شاهدونه  و انار تازه و گل آرایی با انواع گل طبیعی در بسته بندی جعبه چوبی است.

بسته هدیه یلدا شرکتی نارین

این بسته شامل آجیل مخلوط شیرین، آلبالو خشک،باسلوق لقمه‌ای در ظرف شیشه‌ای، میوه خشک در کیسه پارچه‌ای متخال، گندم شاهدونه در کیسه پارچه‌ای متخال، گلدان گل داوودی در سبد چوبی دسته‌دار لوکس است. گلدان گل به سلیقه شما و متناسب با فصل می تواند تغییر کند.

پک هدیه یلدا مهر آفاق

بسته هدیه یلدا سازمانی مهر آفاق ترکیب گل، شیرینی و صنایع دستی و فال حافظ است و هدیه‌ای ماندگار و جذاب برای یلدای شماست.

آجیل مخلوط شیرین، آلبالو خشک، باسلوق لقمه‌ای، لواشک لقمه‌ای، میوه خشک مخلوط، انار تازه و گل آرایی با انواع گل طبیعی در گلدان بزرگ کپوبافی است.

پک هدیه یلدا هانی

پک هدیه هانی یک بسته شیرین و خوشمزه با بسته‌بندی جذاب شامل عسل و چاشنی‌های مناسب چای به همراه عسل است.

این بسته شامل عسل زیرفون طبیعی استان گلستان، مغز گردو در کاسه مربعی کپوبافی به همراه سربند پارچه‌ای متخال نقاشی شده

پودر دارچین و پودر زنجیل در ظرف شیشه‌ای در چوب پنبه‌ای و یک عدد سینی چوبی در بسته بندی در جعبه کیبوردی کرافت است.

 پک هدیه یلدا اناربند

این بسته شامل پسته کله قوچی، انجیر خشک، 150 گرم، گل خشک محمدی ، لواشک لقمه‌ای، 120 گرم، چهار عدد کاسه کپوبافی

یک عدد سینی مربعی کپوبافی، چهار عدد سربند پارچه‌ای متخال نقاشی شده در بسته بندی جعبه کیبوردی کرافت است.

توضیحات کلی در مورد بسته‌ها و محتویات آن:

  • قابلیت درج لوگو روی همه بسته‌ها
  • محتویات بسته‌ها شامل شیرینی، آجیل، تنقلات و… به توجه به بودجه وسلیقه شما قابل جابه‌جایی است.
  • همه پک‌ها دارای شناسنامه محصول هستند.
  • در صورت نیاز شما، می‌توان فال حافظ نیز به بسته‌های هدیه اضافه نمود.

دانلود کاتالوگ هدایای سازمانی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    منو دسته بندی

    Cart

    سبد خرید خالی است.